24 Aralık 2010 Cuma

ve artık havlu atıyorum


arkadaşlar hediye delisi biri olarak hediye için blog bile açtım.ama artık yetişemiyorum.ve havlu atıyorum.çok içim gideceği bir hediye olmadıktan sonra kampanyalara katılmama kararı aldım.sadece blogların kendi çekilişlerine katılmayı düşünüyorum.şartları zor oluyor.artık 1 çocoklu ve hamile bir bayan olarak vakit daha kıymetli.
arkadaşlara burdan teşekkürlerimi iletiyorum.ama firmalar çok uğraştırıcı isteklerde bulunuyor.bloger arkadaşlarıma vakit ayırmayı istiyorum.

eşimde hastalığımdan dolayı pc yasakladı.artık daha az pc bakacağım.
neyse herkese hayırlı cumalar

8 yorum:

Asahhara dedi ki...

Kendine zaman ayırma vaktin. Dikkatli ol lütfen ilk aylar biliyorsun dikkat etmek lazım. Biz seni burda bekleyeceğiz. Sevgilerimle.

elif-kayra dedi ki...

canım yeni bebeğini hayırlısı ile alırsın inşallah kucağına, bencede artık biraz kendine vakit ayır.
dinlenmen gerek

uğurböceği dedi ki...

asahhara evet tatlım.daha çok dikkat etmeliyim.sağol

elifcim.sağol tatlım.inş.
evet kendime vakit ayıracağım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hakkında her şeyin hayırlısı.
Sevgiler:)

aysemmutfakta dedi ki...

canım,Allah bu duyguyu herkese yaşatsın tadını çıkar hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın inşallah .herşey gönlünce olsun sevgilerimle....

Unknown dedi ki...

gecmis olsun.. tabi ilk önce iyiles ondan sonra ilgilenirsin okurlarinla =)

mandalincikmazi dedi ki...

MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUM


http://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenen

yemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* " Etkinliğine

ben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım



30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.


Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.



TEŞEKKÜR EDERİM


NOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

Hepimize kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

masallah abla insallah sag salim kucagina almayi nasip etsin Rabbim bebegini