13 Aralık 2010 Pazartesi

uzun yolda ilk bezsiz yolculuk

herkese günaydın
sizlere yazmayı isteyip sürekli ertelediğim bir olayı anlatacağım .biliyorsunuz bayramda memlekete gitmiştik.tabi kızımın bezi olmadan çıkacağı ilk uzun yolculuktu.

yola çıktık 30dk sonra bizimki başladı çişim geldi demeye.ilk benzinlikte durduk.az birşey yaptı .biraz gittik yine çiş.gene durduk az çiş yaptı sonra tekraryola çıktık.3 benzicinde artık eşim zıvanadan çıktı.bir daha durmam dedi.
e çocuk bu ne yapsın.babamızda haklı dura dura 12 saat yol biter mi.ben tedbirli davranıp yanıma bez almıştım.hemen kızımın altına bağladım .ve şöyle dedim

-kızımbak yolda her yerde tuvalet yok.çok sıkışınca salı ver dedim.önce tamam dedi.
sonra yola devam ettik.bizimki yine çişim geldi demeye başladı.yavrum altında bez var sal gitsin deyince benim çok bilmiş kızım da şöyle dedi

-olmaz abıt abıt dedi(abıt:ayıp demek istiyor)
gülsem mi kızsam mı bilemedim.ve yol boyunca namaz için durduğumuz yerlerde tuvalee girdik.bezine hiç salmadı .zaten yolun çogunda uyudu.eve gelincede altıma dapmadım.abıt abıt diye bizimkilere çiş serüvenini anlattı.maşallah kızıma

11 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

ay maşallah ona, akıllı kız. Allah nazarlardan saklasın. sevgiler

elif-kayra dedi ki...

bencede maşallah ,buna benzer bir durum bizdede yaşanmıştı.

mine dedi ki...

ha ha ha ne tatlı bir anı yaaa annesi abıt abıt : )

Asahhara dedi ki...

:))) Sarfedilen emek ve kazanılan bezsiz günler..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

maaşallh.. ufaklığa... Allah nazarlardan saklasın...

Nidaersin dedi ki...

Çocuk yetiştirmenin farklılıkları sizin yaşadıklarınız.:)
İnan ki duygulandım Kadriye'ciğim, yavruna gösterdiğin sıcak ilgiden, çokta zeki maşallah allah nazardan saklasın:)):))

Dokuztepe dedi ki...

maşallah akıllı kıza:))Ama annesi sen öğretmişsin baksana, nasıl da tavizsiz, süpermiş:)))

suhuba dedi ki...

Yerim ben onu. Kızın haklı valla. Gül gül onlardan daha sevimli şeyler yok valla. İyi varlar.

uğurböceği dedi ki...

yemyeşildeniz sağol tatlım.aman nazar değmesin.

elifcim sağol canım.evet bu dönemde herkes yaşıyor sanırım.

minecim sağolasın.evet artık eşimle armızda espiri oluyor.abıt abıt diye gülüyoruz.

asahhara sağol .evet çok şükür.bezsiz günlerimiz daim olsun.

eminecim sağol canım.anneler ve babalar için çok önemli bir eğitim bu.

nidacım sağolasın.evet buna benzer neler yaşıyoruz.ve kızımla ddaha birçok şeyi öğreniyoruz.

dokuztepem sağol canım.çok şükür.tabi arada kaçamk oluyor.dün akşam yanıma gelmeye çalışmış ama kaçırmış.ama uzun yolda maşallah gayet iyiydi.

suhuba sağolasın.evet gülüyoruz ama çişini tutması sorun çıkarmasın diye korkmadımda değil.çok şükür sorun olmadı.
evet iyiki varlar

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Maşallah valla...Duymasın abıt olur::))
Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Çocuklar çiş eğitimini aldıktan sonra mümkün değil artık altlarına yapmazlar. Tıpkı sizin kızınız gibi. Ya bir de otobüs ile seyahat ettiğinizi varsayın, ne yapardınız? Yüce Allah, ümmet-i Muhammedin çocuklarına sağlık, sıhhat, akıl, fikir versin zihinlerini ve bahtlarını açık eylesin inşallah!