31 Aralık 2010 Cuma

semacım çok teşekkürler

herkese hayırlı cumalar
akşamki üzgünlüğüm sabah süprizimle çiçek açtı.arkadaşlarla aramızda hediyeleşelim diye düşünmüştük.ben sema arkadaşımıza çıkmışım.sabah hediyesi geldi.çok şaşırdım.ben böyle büyük bir hediye beklemiyordum.çam sakızı çoban armağanı küçük birşey bekliyordum.bende bana çıkan arkadaşa düşündüğüm şeyi bitiremedim.en geç süre kısa olduğundan bende soğuk kış günlerinde arkaaşımızın işine yarayacak harika bir krem gönderidm.ama  kargoda bakarlar diye hediye paketi bile yapamamıştım.
sema arkadaşımızın hediye paketinden tutunda herşeyi süper olmuş.utandım doğrusu.amam bir taraftan kızım hasta oldu.bir taraftan ehliyet işleri erken.hazırlık yapamdım bu hediyeleşme etkinliğine.

semacım ne kadar kibar bir insansın.hediye kutundan gönlünden koparaıp gönderdiğin hediyeler bukadar güzel olabilir.hepsi harika tekrar teşekkürler.ayrıca uğurböceklerini nerden buldun.bu kadar ince düşünceli olmana hayran kaldım.

                                                 bunlar çok zarif fincan takımı

çok şık bir çerçeve,2 çok şık mum altlığıyla beraber,elemeği broş ve magnetve çok güzel bir yeni yıl mesajı






   ve tüm o güzel hediyeler bukadar güzel bir paketten çıktı. semacım beni çok mutlu ettin.rabbimde senin yüzünü güldürsün.sayende moralim yerine geldi.                                                 

5 yorum:

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

moralinin yerine gelmesine çok sevindim..rica ederim arkadaşım ne demek..hepsi gönülden kopmuştur inan:))tekrar memnun oldum bu sayede tanıştığıma:))bu arada ben sema:))

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

YENİ YILIN SAĞLIK, MUTLULUK HUZUR VE KÜÇÜK BİR MELEĞİ YUVANIZA GETİRMESİ DİLEĞİYLE MUTLU YILLAR...

yemyeşildeniz dedi ki...

ay çok güzeller, çok beğendim canım. güle güle kullan inşallah.

uğurböceği dedi ki...

permaren SENİ TANIDIĞIMA MEMNUN OLDUM.BU ETKİNLİKLE YENİ ARKAAŞALR EDİNMİŞ OLDUK.VE HEDİYENE BAYILDIM.

YETENEK SİZİN SAĞOL CANIM SANADA MUTLU YILLAR

EMİNECİM SANADA MUTLU YILLAR.SANDA KIZINLA NİCE MUTLU YILLAR GEÇİRMEN DİLEĞİYLE.

YEMYEŞİL DENİZİM ÇOK SAĞOL.EVET HARİKA HEDİYELER.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

NE KADAR GÜZEL HEDİYELER BUNLAR :)
BİR SONRAKİ ARKADAŞLAR ARASI HEDİYELEŞMEDE BANADA HABER VERİRSEN KATILMAK İSTERİM CANIM :)
HEDİYELEŞMEK SÜNNETTİR :)