15 Aralık 2010 Çarşamba

ev hanımlığı zormuş

herkese merhaba
tek başına bir ev hanımı ne çok yorulurmuş.şu pc başına geçcem diye amma emek sarfediyorum.ev,çocuk eş 3 lüsü arasında bir ömür gidiyor.

ha sanmayın bu bir şikayet.çok şükür halime.ama hanım olmak zor zanaatmiş.neyse bu kısa selamın ardından ev işlerime dönüp sonrada çarşamba pazarına çıkmam lazım.meyve alacağım.kızım mandalinayı çok seviyor.tabi bilen bilir bizim pazarda çok hesaplı harika ürünlerde denk gelebiliyor.bakalım bu pazardan oltama ne takılacak.
sevgiyle kalın.

4 yorum:

Asahhara dedi ki...

Biz çalışan bayanlar, evde oturup en hanımı olup tembellik yapmayı çooooook özlüyoruz :) Kıymetini bilin rahatlığınızın.

esra dedi ki...

Ne çıkarsa bahtıma de at oltanı:)))

uğurböceği dedi ki...

αѕαннαяα evet haklısın ama benim gibi titiz ve çok şeyi halletmeye çalışan ev hanımları çok yoruluyor.ve tembellik yapmak mı pek vaktim olmuyor.

esra abla oltam boş döndüm.biri ufak mutfak eşyası aldım okadar.

Defne Kızın Anası dedi ki...

çalışan bayanlar ev hamımlarına ev hanımları ise çalışmaya özenir. evsanatçısı olayımda ohh yan gelip yatayım diye düşünenler varsa hiç umutlanmasınlar. uğurböceği ve ben gibi arkadaşlarım tizizlik düzen konusunda hassas olanlar gerçekten dinlemeye bile vakit bulamıyorlar buna inanın. ben daha kızım uyudu bende gideym uzanayım yada tv izleyim yada kitap okuyayım diyemedim doğduğu günden beri. sadece akşamları o oyuduktan sonra kalan zaman benim ama o zaman ben yoruluyorum:))

uğurböceği pazara giderken bende senle gelebilir miyimm çok severim pazarları:))