9 Aralık 2010 Perşembe

arçelik servisi haklı mı değil mi?

herkese selam
bugün ancak vakit buldum pc başına geçmeye.inşallah keyifleriniz yerindedir.benim ki sekteye uğradı biraz.arçelik marka çamaşırmakinemi 30 dk.kısa programa ayarlayıp iş yapmaya mutfaga girdim.makine çalışırken arada baktım.neyse sonra ses birden kesildi.gidip baktım.durulamada kalmış makine.şaşaırdım.servisi aradım.sormadan makineye dokunmayayım dedim.servis telf.bayan çamaışırınızın çıkarın servisi bekleyin dedi.

neyse bir müddet sonra gelen servis makineye baktı.ben de makinenin 7 yıllık garantisi var dedim.adam baktı ve bana dönüp biri makineyi durdurmuş dedi.makinenein bir sorunu yok.çocuk varmı dedi var dedim.o basmış olabilirmi dedi.e kızın bastığını görmedim ama olabilir çocuk bu dedim.adam çocuk kilidi var.bir daha çocuk kilitsiz bırakmayın dedi.
ayrıca bunlar kullanıcı hatasına girer.garanti dışıdır.birdahakine ücret alırım dedi.ama garanti kapsamında nasıl olur.gelip bakmanız gerekiyor dedim.
garanti parça değişimini kapsarmış.bu bizim hatamızmış.gelip makineye bakmaya birdaha ücretlendirirlermiş.

ben makinemin sorunsuz olduğunu öğrenince sağolun dedim .bir daha olmaz.diyip gönderdim.kızıma sordum basmadım diyor.ama çocuk belki basmıştır.
ama içimdende kızdım servisteki adama garanti kapsamında değil diye gelip bakmaya para alacakmış.

aranızda bilgisi olan yardımcı olsun.servis gelip bakmaya para alması mantıklı mı değil mi

10 yorum:

brai dedi ki...

Seneler önce benzer bir durum bizim başımıza da gelmişti. Çok bilindik başka bir marka üzerinden çekmediğimiz sıkıntı kalmadı düşünün artık. Yetkili servis çalışanları bu tip arızalarda mümkün olduğunda garanti kapsamında olsa dahi mümkün olduğunca ücretlendirme yapmaya çalışıyorlar. Ama sözkonusu garanti kapsamı sadece parça değişimi vs. gibi durumları kapsamamaktadır. Konuyla ilgili tüketici mevzuatını okursanız, en azından benzer bir problemde bu sekilde konusan görevliye gerekli cevapları rahatlıkla verirsiniz.

Deli Anne dedi ki...

arçelik mi, servis mi, Dilerim bir daha gerek duymazsınız.. Zira arçelik üretimin çin vs de yaptırdığından beridir 5 para etmeze dönmüş. sanırım sadece yurt dışına iyi mal ve iyi servis veriyorlar. yurt içi berbat. Ablam evlenirken bütün beyaz eşyasını ordan aldı, bildik diye.. en pahalısından bir de.. buzdolabı defalarca tamir gördü, servis berbat, muhatap yok, çamaşır makinesi, fırın hepsi marazi vesselam..

CEYLAN dedi ki...

benim evimdeki herşey arçelik ve çok memnunum ama servisin herşeyi kapsamadığını biliyorum...inşallah hiç bozulmazda gerek duymassın canım..

Benim Değil Senin Olsun dedi ki...

Merhaba yeni bir blog açtım. Hediye gelen ama tarzım olmayan, bir hevesle denemeden aldığım ama eve gelince ısınamadığım eşyalarım ya da çok az kullanılmış eşyalarımın artık dolabımda yer işgal etmesine göz yumamayacağım derecede çoğaldıklarını farkettim. Benim değil, senin olsun diyorum.. Sen ne diyorsun..? Blogumu izlemek, destek olmak istersen çok sevinirim :)

Blog henüz yeni.. Zaman geçtikçe ürünlerle tanışma fırsatı bulacaksın. İşte burdayım ;

http://benimdegilseninolsun.blogspot.com/

...Bebişlerim... dedi ki...

BENİMDE HEPSİ ARÇELİK. MEMNUNUM ŞÜKÜR :)))

uğurböceği dedi ki...

brai bencede gelip bakmaya para almamalı servis.özelliklede garntisi dolmamışsa.bilgi için sağol.

deliannem eski kalitesi yok diyen çogunlukta.kayınbabam aldığı için ses çıkarmadım.yoksa bende arçelik ve bekodan vazgeçtim.

ceylancım sen şanslı gruptan olduğun için sevinmelisin.beyaz eşya şans işi derler çok doğru.inş.sen eşyalarını sorunsuz kullanırsın.

benim değil senin olsun hemen ekliyorum .sağol haber verdiğin için

bebeişlerim sende şanslılar grunundansın.herkes beyaz eşyada bu kadar şanslı olamıyor.
sevgiiler

Nida Ersin dedi ki...

İlginç konu Almanya'da benim başımdan geçti, Makina çalışıyor yıkıyor çamaşırlar temiz çıkmıyordu, daha 3 haftalık idi, "Tecknik Dienst" telefon ettik, Ayni gün, ayni güzergahtaki başka bir kuruluma geleceği için, bizede geldi sene 2005, makineyi boş çalıştırdı proğram bitimini dahi beklemedi kapattı,Dışa atık su hortumu seviyesi düşükmüş. çamaşır makinası sağlam dedi! sonrasında 52 DM lik fiş kesti..kabul etmedim garantisi var dedim, garanti kapsam dışı dedi.
Garanti belgesinde bir madde varmış kullanım talmatıyle ilgin. ince bir yazı dikkatimizi çekmemiş.
3 hafta içinde Asliye mah.kaleminden aldıkları belgeyle banka hesabımdan 52 DM kestiler.
Bağlı olduğum sendikanın avukatı itiraz ettiysede bir sonuç alamadık. Almanyada böyle..İyiki senden para almamışlar kadriye'ciğim:))

uğurböceği dedi ki...

nidacım geçmiş olsun demek lazım.benimde mangır saymama az kalmıştı.servis uyardı.ama çok saçma.en azından garanti kapsamında gelip bakmaya para almamalılar.

mine dedi ki...

garanti dahilinde almaması lazım diye düşünüyorum zaten birşey de yapmamışki o kadar yerli malı diye direttim yıllarca böyle yapa yapa soğuttular kendilerinden herşeyde bir sorun çıkıyor

reyhane dedi ki...

Benim de var Arçelikle bir hikayem..Bir daha zor alırım o markayı