30 Aralık 2010 Perşembe

kadın olmak &erkek olmak



9 yorum:

Swotpisces dedi ki...

ağlamak sizi rahatlatacaksa ağlayın,içinize akıtmayın bence, yoksa daha kötü vurur bünyenize, kim ne derse desin. iyi geceler.

Adsız dedi ki...

Aynen katiliyorum. Kirilan bardagi yapistirsan eskisi gibi olur mu ? Kadinlarin kalbide öyle.Bence hic yüz verme ve konusma onunla,yaptigna pisman olana kadar.
Üzülme hayat böyle ,kafana takma gez dolas.

sevgilerle sibel

Dokuztepe dedi ki...

Biz kadınlar 1 şeye karşı 10 şey yaptığımızdan, çoğu zaman elimizi uzattığımızda boşluğa gidebiliyor...
Eğer bir gün erkekler kadınları anlarsa zaten bil ki dünyanın sonu gelmiştir.
o yüzden üzülmeye bile değmez, ırk olarak erkekler böyle çünkü:)

eslemce dedi ki...

Aslında çok şey söylemek isterdim,ama sığarmı cümlelere satırlara bilmem.
Yada elimizde buharı yüzümüze vuran çaylarımız olsa karşılıklı ne çok şey konuşabilirdik diyorum bu konu üzerine...

Bu bir sonuca varmakmıdır benim için bilmiyorum ama,Erkekler üzerine beklentilerimiz nekadar az olursa okadar az üzülürüz sanki.
Mutlu olmak için sadece bizim mutlu etmeye çalışma çabalarımız yeterli diyil.
Hep birşeyler eksik iki cins arasında.
zorlamamk ta gerekiyor sanırım.

uğurböceği dedi ki...

Swotpisces sağolsın.ağladım ama yaşlar içime aktı.

sibelcim sağol. evet eskisi gibi olmuyor.yüzvermesemde yüz yüze bakıyoruz.sadece çok içten davranmıyorum.oda farkediyor.

dokuztepe sağol.evet çok farklıyız.ama birlikte bir hayat yaşıyoruz.mecburen kırmadan kırılmadan mutlu olmayı çalışmalıyız.ama kırıldıkca izde büyüyor.

eslemce sağol.evet birer çayla bu sohbet sabah ettirir bize.ama ben çok sevip verici olurken onun küçük düşüncesizlikleri beni üzüyor.belki dediğin gibi biraz umursamamak lazım.

Nidaersin dedi ki...

İnsan çok sevdiği kişiden beklemediği,sözlü duygu istismarına uğradığı zaman sukuta hale uğrayıp üzülebiliyor.İçin için ağlamak çözüm değil kadriye'cim. Biriktiripte kederlerini içine akıtma gözyaşlarını,bırak kirpiklerin ıslansın, açılır rahatlarsın:)

yemyeşildeniz dedi ki...

canım benim kıyamam ben sana üzülme boşver, geçici şeyler bunlar. hemen dua, Kuran oku müsaitsen çok iyi gelir. birde içine atma, bütün hastalıkların sebebi içimize atmak bence. sevgiler cnm

uğurböceği dedi ki...

nidacım sağolsın. ben bu durumu çok sık yaşıyorum.ama alışmanın verdiği bir boşvermişlik içindeyim.

yemyeşildeniz sağol.evet bütün hastalıkların ardında stres ve üzüntü yatıyor.

esra dedi ki...

Uğur böceğim dün çok hastaydım..yatmaktan acı duydğum halde yatmaktan zevk alıyorken, ayağa kalkıp görevlerimi yerine getirebilmek için doktora gittim, ilaçlarımı aldım göreve devam gerisini sen anla artık:)))boğaz iltihabı için alternatif tıp bilginden faydalanmak istiyorum bu arada canım...bloğa msj atarsan sevinirim..