2 Aralık 2010 Perşembe

ne zordur iyiliğe devam etmek

normalde sevmediğim ama akraba ilişkisi babında mecburiyetten görüştüğüm e**** kişiye gene sinir oldum.sebep var tabi.kızsan bir türlü aile faciyası olur.kızmasam kendimi yiyorum sinirden.

Allahım bana sabır ver.sevmediğin bir insanı hergün görmek ne zor.ama bununda güzel yanı onu görünce kendime şükrediyorum.onun gibi olmadığım için.kendini akıllı sanan uyuzlardan.biraz kaba bir yazı oldu ama içimi dökmesem rahatlayamicam.

ey Rabbim sen benim kalbimi sevgiyle doldur.doldur ki kötülerin kötülüklerine katlana bileyim.

görelim mevlam neyler
neylerse güzel eyler

9 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

akrep akrabalar olmazsa hayat süper olacak

Dokuztepe dedi ki...

canım benim, Emin ol yalnız değilsin bu konuda:))... Hep beraber dua edelim Allah'ıma bize sevgi sabır versin...

Unknown dedi ki...

Sabır...sabır
Anlamlı bir söz geldi aklıma:
İyiliğe karşı iyilik her kişinin işi
kötülüğe karşı iyilik er kişinin işi.

uğurböceği dedi ki...

pemb€sinti ya o akrabalar insanı çileden çıkarıyor.sanırım rabbim nazarlık veriyor.:))

dokuztepem amin amin amin.3 kere diyince olurmuş.
:)

arzum ne güzel dedin canım ya.tövbe Yarabbim insan bunlara iyilikte yapmak istemiyor.ama bunlara iyilikle er olmak yürek işi.
sevgiler

Adsız dedi ki...

Aynen katiliyorum size benim basimdada var (elti) .Sizin ne yasadignizi iyi anliyorum.
Allah yardimcin olsun ,görmezlikden gel ve dediklerini duymazlikdan gel .


sevgilerle sibel

ayse dedi ki...

boşver belki de gerçekten sevilmemesi gerekiyodur o insanın, sabır da dileyebilirsin bence ya da umursamamazlık :)

benim dünyam dedi ki...

söylenecek çok şey var bu konuda ama maalesef susup sabır diliyorum Rabbimden...

Allah büyük...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Allah sabır versin.
Sevgiyle:)

uğurböceği dedi ki...

sibelcim tam üstüne bastın olayın .zor konu bu akrabalık işleri.

mutluysamnehos boşversende yapamıyor insan işte.altlı üstlü oturuyoruz sonuçta:(((

benim dünyam sabır çekiyorum inanki.bazen açayım ağzımı diyorum ama birdaha yüzüne bakmam ozamanda .aynı apartmanda zor yani.yutup oturacağım mecbur

şanslım sağolasın.bende sabır çekiyorum.başka türlü geçmez zaman.