28 Ekim 2010 Perşembe

uğurböceğine ödül

dilek arkadaşım ve cadı kızımın dırdırı bana bu güzel ödülü layık görmüş.sağolsunlar.başka gönderen olduysa dikkatimden kaçmıştır.kusura bakmayın.bende bu güzel ödülü liste yazmam istenmiş.aşağıdaki ismi geçen
esra ablama
ankaranın hediyesine
sessiz teyyeraye
elif-kayraya
atlı karınca
by didi
moda dünyasına
benim dünyam
eslemce
gutguruna
iki dirhem bir çekirdek
sanberk
sevecen
umutsepeti
yemek vakti aylin

gönderiyorum.ayrıca bugün bloguma değer verip ziyaret eden tüm bloger arkadaşalrıma gönderiyorum.onlar kendilerini biliyorlar.teşekkürler

14 yorum:

sanberk dedi ki...

canım teşekkür ederim:)
Senin blogunu hep çok severk takip ediyorum:)

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

teşekkür ederim canım :))

Dilekce.. dedi ki...

Hayırlı olsun tatlım ödülün :))

benim dünyam dedi ki...

ayyy bu benim dünyam ben mi oluyorum? :)) çooook teşekkür ederim...

ATLI KARINCA dedi ki...

teşekürler bloğumun çok yeni olmasına rağmen değer verip beni takip eden uğur böcüğü gözüm her zaman üzerinde olacak:)) bunu bilmelisin ...

uğurböceği dedi ki...

ne demek arkadaşlar sizler gerçekten herzman yanımdasınız.yorumlarınızla bana destek oluyorsunuz.
dilekcim ödül için teşekkürler.senden gelmese benden sana giderdi biliyorsun.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tebrikler:)

uğurböceği dedi ki...

atlı karınca yeni olduğun için ve sana destek olmak için bu ödülü sanada vermek istedim.senin gibi yeni blogları izlemeye alırım.bir zamanlar bizde yeniydik değilmi

Sevtap dedi ki...

Ya canım senin güncellemelerin bende gözükmüyor :( İzleme butonun nerde izlemeyi durup yeniden izlemeye alayım düzelir o zaman.Arada oluyor öyle.Bu arada tebrikler canım.

didi dedi ki...

çok teşekkür ederim anlamlı ve güzel hediyen için kucak dolusu sevgiler:))

ank-hdy dedi ki...

hediyen için teşekkür ederim tatlım .muckk

elif-kayra dedi ki...

teşekkürler,ödülümüzü alıcam en kısa zamanda

ikimiz dedi ki...

canım kankam çok teşekkür ederimmm :D

uğurböceği dedi ki...

kusura bakmayın misafirm vardı.yorumları yanıtlayamadım.
şanslım sağol tatlım.karabibikim inş.sorun düzelmiştim.didi,cyln-hdy,elifcim,ikimiz ödüllerinizi alırsan ben teşekkür eedeceğim.sevgiler