3 Ekim 2010 Pazar

dükkan açsam mı açmasam mı ne dersiniz

herkese günaydın.işlerimden blogu ve sizleri boşladım.inş.yavaş yavaş düzen girecek.sizlerle bir konuyu paylaşmak istedim.
ben tıbbı ve aromatik bitkiler teknikeriyim.diplomalı attar da diyebiliriz.iş imkanı güzel ama eşim hiç bir yerde çalışmamı istemiyor.sadece kendi dükanımızı açarsak çalışabilirim..geçen istersen sana dükkan açalım dedi.

ama dükkan açmak benim üzerime bir yük gibi geliyor.çok şükür eşimin maşıyla yaşıyoruz.evimiz kira değil.2. bebeği düşünüyoruz.bir dükkan sorumluluğu zor olur gibi geldi sizce
.bu arada bulunuğumuz yerde 3 yerde dükkan var.yeni açarsak iş yapar ama ben karar veremiyorum.

değerli fikirlerinizle bana yardımcı olursanız sevinirim.

17 yorum:

mine dedi ki...

nedense dükkanı istemediğin hissine kapıldım belki 2 numara biraz büyüdükten sonra ya da bir ortakla...

uğurböceği dedi ki...

minecim sanırım biraz sorumluluktan kaçtığımdan.açsak güzel olur ama cesaret edemiyorum birazda

Unknown dedi ki...

seni anliyorum ama 2. bebek istiyosaniz biraz zor derim.. sonucta dükkan oldugunda hem bebege hem de dükkana bakamazsin bence 2. bebek biraz büyüdükten sonra acabilirsin mesela.. iyice düsün tasin karar ver.. kolay bi secim degil ;)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

2.bebek düşünüyorsanız
ve bir dükkan da açarsan
bende seninle aynı fikiri düşünüyorum canım
bayağı bir sorumluluğun artar ve
hamileliğinde falan zorlana bilirsin 2.bebek oldukdan sonra
tekrar bu dükkan açma fikrini düşünür o zamanki durumuna qöre karar verirsin diye düşünüyorum.

Büşra Bayram dedi ki...

Sanki biraz zor olacak gibi hepiniz için. Gerçekten zor bir karar uğurböceğim, umarım hakkında hayırlısı olur:)

Nidaersin dedi ki...

Bana kalırsa düşünmeden aç! kendine ait iş yerin olur. Emeklilik primlrini miatlı ödersin,hemde sosyal bir güvenceyle birlikte kendine güvenin de artar..
En büyük avantajın mesleğinin oluşu..
Üstelik fazla kapital gerektirmeyen branj..
Ortaklığı ise hiç düşün me...
Sevgiler..

uğurböceği dedi ki...

senacım bende işte bunlardan teredüt ediyorum.eşimle 2.bebk fikrini konuşum kara vermeliyiz.

Dilekce.. dedi ki...

Canım neye karar verirsen ver pişman olmayacağın bişey omalı, ama sanki şuan dükkan açmaya hazır değilmişsin gibi bir his oldu içimde, hem cesaretsizlik hem de ikinci bir çocuk hissinden olabilir bu. Bence dükkan işine girmeden önce ikinci bebeğini de büyütürsen dah iyi olur, şimdi açsan yeniden hamile kaldığında ara vermen gerekir ki bu devirde dükkanı veya bebeği emanet edecek birini bulmak zor, çok zorda değlsen iki çocuğunu da büyüttükten sonra istediğin gibi bir dükkan açıp kalıcı olman daha güzel olur bence.. :)) Öpüyorum..

uğurböceği dedi ki...

yasirin annesi evet tatlım 2 olsun istiyoruz.doğrusuda 2.bebeği de büyütmek sanırım.işler bekler:))

hayal meyalcim zor bir karar.eşim dükkan parasına bana araba alacak yada dükkan açacak:)))

nidacım aslında istiyorum ama işte 2.bebeği daha çok istiyorum.ve sanırım biraz cesaretsizim.sanırım biraz zaman ihtiyacım var.

dilekcim kararsızlığım şuan ki piyasa durumlarından ve bebek isteğimden.yani hazır para geliyor.şimdi nerden baksan 1 sene belki 2 sene dükkan masrafını çıkarır.şimdi her istediğimi alıyorum zahmetsizce.iş zor geliyor anlican.ama dükkan parasına eşim araba bakacak bana .kafam karışık.Allah hayırlısını versin.

huuuubakbi dedi ki...

hayirlısi neyse o olsun sen ve ailen için

özgekuzey dedi ki...

canım seninle aynı iş sahasındanız...ama şuan aktarlar olarak baya bir iş düşüklüğü yasıyoruz ben bile kapadım bir ay önce dukkanımı ...yeni yerler bakıyoruz etrafında üç adet dukkan varsa biraz daha farklı semt arastr derim ...nerede acamayı düşünüyorsun peki....

uğurböceği dedi ki...

mormenekşem amin tatlım.sağol.

minikkelebeğim ben manisanın bir ilçesindeyim.ama senin gibi dükkan kapatmaktan çekiniyorum.elimdeki rahatlığı kaybederim korkusu var.gerçi bu kafayla cesaretsizlikle iş yapamam ama hayırlısı .zaten eşim dükkan fikrinden soğumaya başladı.

Defne Kızın Anası dedi ki...

çok iyi olur fakat ben hep böyle konularda ilk önce olumsuz yönlerini düşünürüm ya böyle olursa naparız diyerek. bence kafanda evet açmalıyım dediğin an gerçekleştir bu isteğini sorular olmadan.yinede hayırlısı diyorum canım

özgekuzey dedi ki...

manisa da iş yapma olanağın nasıl olur bilmiyorum canım ,istanbulda artık neredeyse adım bası aktar var işi bilende yapıyor bilmeyende kimse gelip senin bilgin nedir bu konuda satıyorsun ama demiyor bilinçsiz bir toplumuz...hayal kırıklığı yasamanı istemem...cok iyi düşün ben hamile kaldım 9 ay calıştım ama bensiz bes ay idare edemedi eşim ,guvenilir eleman bulmakta zor ve kapadım...hakkımızda hayırlısı canım hersey gönlünce olsun inşl

uğurböceği dedi ki...

defnenin annesi huyum kurusun.bende önce eksileri düşünürüm.sanırım hazır değilim.

minikkelebeğim evet mesleği bilinçli yapan az.ben okulunu okuduğum halde biri birşey sorsa temkinle cevap veriyorum.çünkü sağlık oyuncak değil.çok dikkatli olunmalı.

annesiningülü dedi ki...

bence bebiş istiyorsanız. ihtiyaçta yoksa çalışmaya. ben bebek derim :)
hayırlısı olsun sizin için :)

uğurböceği dedi ki...

baharcım evet 2.istiyoruz.Rabbim sağlıklı bebek nasip etsin.