1 Ekim 2010 Cuma

aşkın kanıtı=her yemeği yemek!!!!!!!!!!!!

dün akşam yemeğinde sölemesi ayıptır kabak yaptım.kabakları dilim dilim doğrayıp üstüne biber domates havuç sarımsak ve domates ekledim üstüne yağ.önce kendi suyuyla pişti gerektikçe su ekledim.en son pişmesine yakın tuz.ekledim!!!!!!!!!

sonra çorba yaptım.salata yaptım.çorba çok ekşi geldi bana heralde salçadan dedim .sonra salataya tuz eklemek için dolaptan tuz kavanozunu elime aldım aaaaaaaaaaaaaa olmaz dedim.

yemeğin tadına baktım oda hafif ekşi çorba hepden ekşi sebep

geçen akşam turşu yaptım.limon tuzunu aynı tuz kabından olan kavanoza koymuştum.ve yemeğe ve çorbaya bu tuz diye limon tuzu koymuşum.eşim çorbadan bir kaşık aldı yok içemedi.çorba suluya ekşisidaha belli olmuş.
yemek daha iyiydi.ve eşim az kızdı dikkat et diye.ama yemeği yedi.ve sabah o limon tuzunu kaldır.bir aha ekşi yemek istemiyorum dedi.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ammmaaaann =D yaziik =D =D bi kavonoza doldurup üzerine kocamaaaann limon tozu yaz =)

uğurböceği dedi ki...

senacım bende zaten hemen kaldırdım.kavanozunua değişterecem.aynı hataya düşmemek için :))

Dilekce.. dedi ki...

Güldürdün kıss beni.. Olur böyle arada, boşver.. Tabii kavanozu da değiştirmk iyi olur.. :DD