23 Ekim 2010 Cumartesi

düşünceden dün gece uyuyamadım

7 yorum:

Nidaersin dedi ki...

"Sen karışma" söylemini uyumsuzluk olarak değil de, uyarı olarak algılamalısın. Evliliklerde küçük sorunlara iç çekip kendini üzmek doğru bir tavır değil:))
Böyle bir davranış beklemediğin için yadırgamışsın=)

Bence, duygusallığının dışa vurgusu.:))

uğurböceği dedi ki...

nidacım evet çok duygusalımo yüzden kırlmaya gelemiyorum.çok üzülüyorum.

ATLI KARINCA dedi ki...

takma...

sweetheartela dedi ki...

sen onun iyiliği için düşüncelerinin yanlış olduğunu söylemişsin,o bunu anlamamışsa kendi bileceği iştir boşver.Aile mevzularında ben hiç karışmam eşime,çünkü bizimde doğrularımız yanlışlarımız ailesiyle pek bağdaşmaz.Tatsızlık çıkacağına herkes kendi doğrusunu yapsın der,kabuğuma çekilirim.

Unknown dedi ki...

ne kadar güzell.. masallah insallah hep böle uyumlu olursunuz !!!

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

gerçekten aşırı duygusalsın. gerek yok böyle şeylerle ömrünü yeme. olabilir. aynı uyarıyı sen ona yapsan döner arkasını uyur senin gibi sabaha kadar düşünmez. erkekler bizim gibi düşünmüyo çünkü. duygusallıga bağlamıyorlar hemen. takma kafana. sen şimdi bi müddet de ayrı kaldın eşinden yeni evli çiftler gibisin. üzülme arkadaşım. eşinin seni uyarması aslında o çocugun sana sert çıkmasındandır bence. ona bişe diyemediği için doğal olarak seni geri çekmek istemiş olay gayet açık.

uğurböceği dedi ki...

atlı karıncam takmadan olmuyor.evlenince anlarsın.

esracım normalde bende senin yaptığını yaparım.ama o konuda lafa karışmak istedim.ama birdaha mı aman aman onlarla laf daşaşına girmem.

senacım olayı bukadar güzel yanından bakman senin inceliğinin gösteriyor.

ikidirhem bir çekirdeğim.sağolasın.aslında evet söylediğin gibi.diğerine kızamayınca beni korumak amaçlı söylendi.ama bende eşimin bana sesini yükseltmesine dayanamıyorum