4 Ekim 2010 Pazartesi

kolay kurabiye





                                 (bu arada fotoğraf makinamın tarihinide ayarlamamışım yeni farkettim.)


dün akşam işlerimin arasında kızıma kurabiye yaptım.babaannemizin tarifi bu.acizane ilk tarifimi vereyim.
malzemeler
1 ölçü(ne kullanırsanız,bardak kase vb.)yoğurt
1 ölçü sıvı yağ
1 ölçü şeker
1 yumurta (sarısından az ayırıp üstüne sürülüyor.)
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un.
yapımı: un hariç tüm malzemeyi derin kapta karıştırın.en son unu yavaş yavaş koyun.kulak memesi yumuşaklığında olunca elinizle yuvarlayın.üstüne yumurta sürüp şeker serpiştirin.fırınızı 10 dk.ön ısıtma yapın.
180 derece fırında 25 dk.pişirin.
ben son olarakpiştikten sonra  pudra şekeride serptim.afiyet olsun.

7 yorum:

ikimiz dedi ki...

ellerine sağlık uğurböceğim :D bu arada tabağın hoşuma gitti markası nedir vintage görünümlü porselenleri seviyorum :D

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık.sevgiler

Unknown dedi ki...

hmmmmm ellerine saglik !! =)

uğurböceği dedi ki...

ikimiz sağolasın.tabağım düğünümde hediye gelmişti.orjinal bir şey değil.ama senin için altındaki yazıya baktım.yaqoub abedi yazıyor.

arzucum sağol tatlım.sizin kadar olmasada yapıyoruz işte.

senacım sağol tatlım.

ikimiz dedi ki...

hımm markasını googlede arattım ama sonuç çıkmadı olsun beynime kazıdım tabağı :D çok hoş ben seviyorum country tarzı çiçekliçiçekli şeyleri :D

uğurböceği dedi ki...

ikimiz beğenmene sevindim.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Nefis görünüyor çokta severim ellerine sağlık bana anneanne kurabiyelerini hatırlattı