21 Ekim 2010 Perşembe

KIZIM ZEHİRLENDİ.:(((

bu yazı başlığı dün gece yaşadığımız olayın 2 kelimelik özeti.gece kızımın ağlamasına uyandım.geceleri normal diye önemsemedim.zaten kızımda hemen uyudu .yarım saat geçmeden tekrar ağlamaya başladı.
-anne karnım ağrıyor dedi.tuvaleti var sandım.kucağıma aldı.tir tir titriyor yavrum.ama nasıl bir titreme.ayakda duramıyor.şişini yaptık üşüyom dedi.hayırdır inş.dedim.kucağıma aldım.ben gün boyu midesini çok karıştırdığı için(ben dışardaykenöğlen  3 biber dolması bir küçük kase yoğurt,bisküvi,yarım muz,akşam yine atıştırmış ve yemekten önce yine muz,yemekte balık,soğan ,turşu,mandalina,pekmezden çay,bisküvi,elma-abartmış biliyorum vermeyince kızıyo,ağlıyo)kabız oldu heralde dedim.ama titremesi beni korkuttu .babasına seslendim.
babamız askerde revirci olduğundan ve başına aynı olay geldiğinden görünce hemen zehirlenmiş bu dedi.hemen doktora gidiyoruz.
önce babaannemize uğradık.(1.katta)orda kustu.biraz rahatladı.battaniyeye sarıp arabaya bindik.saat gecenin 3.30 ydu.doktor baktı.ateşi 38.8 ateş düşürücü iğne yapın serum takın dedi.hastanede de bir kez kustu.
ama gel gelelim serum takmaya kızımın kolunda damar bulamadılar.her kolu 2 kere deldi hemşire.için dayanamdı artık bırak dedim.şartmı bu serum.damarın içinde iğneyi oynatıyor birde.sanki kızıma giren iğneler aynı anda bana girdi.okadar kötü olduk.babası zaten dayanamdı dışarı çıktı.kızım hemşireye bakıp aynen şunu dedi
-bu hiç komik değil.(yavrum canının acıdığını böyle ifaade etti.)
en sonunda önce ateşi düşürelim belki rahatlar dedi hemşire.bir taraftan sen ne yedin diye sordu hemşire kızımda-dolma yedim dedi.tabi dolma değilde kızımı zehirleyen balık ve çok karıştırması  oldu sanırım.(balığı yeni almıştım)
ateş düşürücü iğne yaptı.sonra soğuk uygulama için gözlem odasına geçtik.artık saat 5 e geliyordu.gidip doktorla konuşalım ateşi düştüyse eve gidelim dedik.ölçtük ateşi 36 olmuş.baktılar damarda çıkmıyo.bende çocuğu yormanın anlamı yok dedim.sabah kötü olursa çocuk doktoruna götürün deyip .gitmemize izin verdiler.hastaneden gelirken kızım bak doktor ne dedi.çok yemek yok.az yicez dedim.tamam çok yemicez az yicez dedi.

eve geldik.babaannesine anlattık.hanım ders almamaış heralde.biz artık az ye deyince
-ama yemek güzel demezmi.gülermisin ağlarmısın.
çok şükür şimdi iyi ama karın ağrısı devam ediyor kustuğundan sanırım.Rabbime şükür böyle gelmiş geçmiş olsun.ama bu yemek işini nasıl yapcaz.onuda sizinle ayrıca paylaşırım.
uzun oldu ama dün gece bana daha uzun geldi.

44 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun. Allah hastalıklardan cümlemizi korusun.

cicikan dedi ki...

canım büyük geçmiş olsun Allah beterinden korusun yerim onu ben biizm ki de öyle boğazı hiç durmuyor olsun yememesinden iyidir tabii abartıyorlar diyeceksin ama ne yapalım bizimkiler de böyle:)) Tekrar geçmiş olsun

NİL-GÜL dedi ki...

Geçmişler olsun Allah birdaha yaşatmasın.Sevgiler

Fulyanna dedi ki...

Geçmiş olsun

Bucanni dedi ki...

çok geçmiş olsun.

Hilal dedi ki...

çok üzüldüm çok çok geçmiş olsun

huuuubakbi dedi ki...

çk çk geçmiş olsun arkadasim

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

çok geçmiş olsun canım..şükür hemen anlamış ve tedavisi gecikmemiş.sevgiler..

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun.

Defne Kızın Anası dedi ki...

çok üzüldüm canım. çok geçmiş olsun.

sweetheartela dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.Maşallah ne iştah varmış cücede,biz yesin diye uğraşırken...

eslemce dedi ki...

başlığı görünce içim ürperdi...çok geçmiş olsun canım...acil şifalar diliyorum...sağlıkla büyüsün yavrularımız inşallah.selamlar

Stil Direktoru dedi ki...

Ah ben kıyamam sana nasıl üzüldüm nasıl çok geçmişler olsun annesi :(

Beyaz dedi ki...

Kıyamam meleğe yaaa.
Çok geçmiş olsun.Rabbim acil şifalar versin inşallah.

BUTIK MODAKOLIK dedi ki...

prensesinize çok geçmiş olsun...ayy o damar bulamama olayını çok iyi bilirim...oğluşumunda bir kere aynen elleri,kolları hatta ayaklarını bile delik deşik etmişlerdi...Rabbim hepimizin evlatlarını hastalıklardan, belalardan korusun...

didi dedi ki...

çok geçmiş olsun allah bir daha yaşatmasın

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

Canım geçmiş olsun, gidene kadar kusması iyi olmuş.. Allah beterlerinden korusun inş, onlara birşey olacağına bize olsun diyor insan!

Filiz dedi ki...

çok çok geçmiş olsun canım,Allah bir daha yaşatmasın inşallah..sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.
Benim kızım da zatürre olmuştu,hastanenin acilinde yaşadıklarımız aklıma geldi,gerçekten o iğneler bizim kalbimize batıyor,bir de beceriksiz hemşirelere denk gelince nasıl sinirleniyor insan :(
Tekrar geçmiş olsun...

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun vallahi bu kadar iştahlı olması daha bu yaşından biraz endişe verici tabii ki ama dengeli beslenme konusunda ailece örnek olarak işe başlamalısın bence,tabii mutlaka siz her yolu deniyorsunuzdur,Çok geçmiş olsun,bu kadarla kalsın hayatındaki hastane macerası inşallah...

evra ile dedi ki...

çok çok geçmiş olsun. rabbim bir daha yaşatmaz inş..

mydepo dedi ki...

aman çok geçmiş olsun canım..

esra dedi ki...

Başlığı görünce korktum..çok geçmiş olsun uğurum..tatlışını öp yerime geçmiş olsun dileklerimi bildir..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Hayatım çok çok geçmiş olsun.Allah beterinden korusun daha büyük bişey olmadığı için çok şükür

elif-kayra dedi ki...

çok geçmiş olsun, mümkün olduğunca vermemek gerekiyor aburcubur ama kıyamıyoruz

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çok üzüldüm çok geçmiş olsun...

NidA VE MiRaÇ İLe HAYAT dedi ki...

geçmiş olsun canım cok uzuldum
=(
sağlıklı yaşamlar diliyorum kızın ve senın ıcın

Nidaersin dedi ki...

Geçmiş olsun,allah yavrularımızın acılarını göstermesin..
Anne yüreği evladının en küçük acısına bile tahammül edemiyor!
Anne ve evlat sevgisi ne kadar yüce bir duygu yârâbbi..
Anne olanlar bu sevgiyi daha derinden hissedebiliyorlar.

Hem yavrunuza hem aile efradınıza geçmiş olsun dileğin de bulunuyorum.:))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

büyük geçmiş olsun, allah bir daha yaşatmasın.

balböcükleri dedi ki...

çok geçmiş olsun benimde oğlum zehirlendi iyiki hemen götürmüşsün

benim dünyam dedi ki...

ahhh canım çok geçmiş olsun...

Yasemin Asli Canbolat dedi ki...

Cok üzüldüm canim, cok gecmis olsun.

ATLI KARINCA dedi ki...

canım ya çok geçmişş olsunn severim onuuu kızını öpp emii dikkat edinn gerçekten aşırı karıştırmak hiç değill ben afedersinizz ishal oluyorum yani bir nevi dokunuyor zehirlenmesemde

Unknown dedi ki...

ayyyyhhhh =O allah koruduu gecmis olsun.. !!!! cok üzüldpm =((

özgekuzey dedi ki...

çok gecmiş olsun ,allah korusun bir daha yasatmasın...

Unknown dedi ki...

cok geçmiş olsun ,eşiniz iyi hemen durumu anlamış

İki oğlan Annesi dedi ki...

geçmiş olsun güzel kıza...
anneciğini çok korkutmuş..

blogumda mimlendin canım...

mine dedi ki...

çok geçmiş olsun

uğurböceği dedi ki...

arkadaşlar hepiniz çok sağolun.kusura bakmayın dün kızım yine ateşlendi o yüzden yorumlarınıza tek tek cevap yazamadım.ateş en korktuğum şeydir.
hepinize teşekkürler.şimdi daha iyi .o hasta olunca elim ayağım tutuluyor sanki.
herkese sevgiler

özlem dedi ki...

çok geçmiş olsun. Allah bir daha yaşatmasın.
hayırlı cumalar.

Nilgün Komar dedi ki...

çok geçmiş olsun!

ugurbocegi1 dedi ki...

sela adasim sana hayirli cumalar dilerim
gecis olsun allah birdaha göstermesin
sevgilerimle
leyla
http://ugurbocegi1.blogspot.com

uğurböceği dedi ki...

özlem ,çelebim ve adaşım uğurböceği sizlerde sağolun.

annesiningülü dedi ki...

çok geçmiş olsun
geçmiş bitmiş şükür