6 Temmuz 2010 Salı

fikir verin ne yapayım.


arkadaşlar hediye çekilişlerine katılmayayım diyorum dayanamıyorum.blogumda sürekli hediyelerden oluşan bir dizi oluştu nerdeyse.şimdi sizlere soruyorum.hediye çekilişlerini duyurmak için ayrıca bir blog açıyorum .yoksa herşeyden bahsettiğim burda duyurmaya devam etsem mi.

yani bloguma da hediye çekilişlerinin yazılarını görmek istemiyorsanız .lütfen belirtin ayrıca duyuru bloguna devam edeceğim.ne gerek var derseniz burda duyuracağım eskisi gibi.

lütfen cevap verin.bana yardımcı olun.

not:gelen msj.okuyamıyorum ve yayınlıyamıyorum.bilginize

9 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Bence hiççç gerek yok canım, sırf çekiliş ve kampanya duyurusu için ayrı bi zahmete girme derim. Bu konu beni de düşündürmüştü bi ara sonra mevcut bloğumda "çekiliş ve duyurular" adında yeni bir kategori (yada etiket) açtım ve tüm duyurularımı bu kategori altında yapıyorum, bi sorun da olmadı henüz.. :)) Ayrı ayrı bi sürü blog yorar gibi.. Yine de sen bilirsin..

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim çekilişler bloglar arası etkinliklerdir
süresi biteni silersen bence blogun karmaşık olmaz diye düşünüyorum.. başka bloga ne gerek var..
sevgiler..

uğurböceği dedi ki...

dilekcim ve çelebi74 sağolun içimi rahatlattınız.
dilekcim deiğin gib olabilir .

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

bence hediye yayınları yapan bloga döndu blogun hiç hoş gelmiyor bize bilgin olsun

uğurböceği dedi ki...

pembesintim teşekürler arkadaşım .ben zaten bu soruyu bunun için sormuştum.samimiyetin için ayrıca sağol.bende farkındayımda ondan zaten sizlere sordum. aslında bütün bu katıldığım çekilişler bitsin.bütün kayıtları sileceğim.

ikimiz dedi ki...

bence hiç uğraşma ikinci bileyle insanlarda bölünürler burası gayet güsel kanımca yakında bende bir hediyelerle gelicem :D sevgiler
tatlım seni izlemeye almak isterim sevgilie rbend ebeklerim belki arşivine alırsın beni :d
http://modadunya.blogspot.com/
http://ikimiz-2.blogspot.com/

uğurböceği dedi ki...

ikimiz cim sağol tatlım.kimi iyi kimi kötü dicek tabi.ama bende rahatsız oluyorum aslında.bu hediyeler beni baştan çıkarııyo.blogumun sahip olmasını isteiğim formatı bu değil aslında bu ayın çıkmasıyla blogumu yenileyeceğim.bekleyin anacım

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Bekliyoruz anacım :)

uğurböceği dedi ki...

pembeesinticim bekle şeker inş.daha güzel olacak.