13 Temmuz 2010 Salı

BİRİ BANA YARDIMCI OLSUN SİNİR OLDUM ARTIK


ARKADAŞLAR LÜTFEN BİRİ SORUMA CEVAP VERSİN.SORU
-FACEBOOKU OLMAYAN BİRİ OLARAK EŞİMİN ATIL DURUMDAKİ SAYFASINI GRUPLARA KATILMA İÇİN KULLANIYORUM.AMA BAZI GRUPLARA NASIL KATILACAĞIMI BULAMADIM.HANİ ÖNEMLİ BİRŞEY DEĞİL AMA SİNİR OLDUM.GICIK OLDUM.

BAZI GRUPLARIN SAYFASINDA YAZIYO KATIL DİYE ADAMLAR DÜŞÜNÜP YAPMIŞ.AMA DİĞERLERİNİ KEŞFEDEMEDİM.FACEBOOK YARDIM SAYFINDA BAKTIM DENEDİM OLMUYO.BEN BU KADAR SALAK MIYIM.BECEREMDİM BİR İŞİ UFFFFF GRUBUNA BAŞLARIM DİYORUM ARTIK AMA YA BİRİ YARDIMCI OLSUN.HERKESİN YAPTIĞINI BEN NİYE YAPAMIYORUM.

İMDATTTT DARAL GELDİ
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Blue-House/8808737873
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/ilkys-desigin/134366193259358

ŞİMDİ SAYFALARDA DA GRUBA KATILMA YERİ NERESİ.YARDIMCI OLANA DUACIYIM

6 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

bazıların üstte bazılarındada sol altta yazıo kuzum.. eer orda da katıl yoksa bilemiorum:s

uğurböceği dedi ki...

ÇOK KÜBRACIM HİÇ GRUP KATIL KELİMELERİ YOK.SİNİR OLDUM.FACENEDE GRUBUNADA DİYE SAYACAM BANA UYMAZ.

benim dünyam dedi ki...

merhaba canım;
link verdiğin sayfalara katılma gibi bir şey yok grup değiller çünki,o sayfalar sadece beğeniliyor.beğen yazan yere tıklayıp sayfayı beğeniyorsun işte sadece bu kadar:)

uğurböceği dedi ki...

BENİM DÜNYAM PAYLAŞMAYI VE BEĞENMEYİ ANLADIM.SAĞOL CANIM.İNŞ.BUKADARDIR.

E ARKADAŞLAR GRUBA KATIL ŞARTI KOYUYORLAR YA.GRUBU OLMAYANA NASIL KATILIYORLAR PEKİ.GRUBUN YOKSA ŞARTI KOYMA KAFAMI BULANDIRMA.ZATEN PC DEN ÇOK ANLAMAM FIRLATI VERECEM.OLAN YİNE BANA OLACAK.

umutfak ♥ dedi ki...

:)
benim dünyam'ın dediği gibi 'Beğen' kısmına tıkladığında katılmış oluyorsun. Diğer türlü olduğunda 'Katıl' diyor zaten.
Verdiğin linklerde de üstte beğen kutusu var. Oraya tıklaman yeterli.

uğurböceği dedi ki...

umutfak.sağol tatlım.zaten geriye başka seçenek kalmıyo.