31 Mayıs 2010 Pazartesi

ve sonunda nurtopu gibi yorumlarım oldu!!!!

dün yine misafirlerim vardı.yeni evimde ağırladım.ama çok yoruldum.çünkü 1.katta annemlerle kalıyoruz kızımla.kendi evim 3.katta.ve hazırlıkları aşağıda hazırlayıp.yukarı çıkarıyorum.düşünün.ve o merdiveneri kaç kez çıkıp indim Allah biliyordur saymadım.bir taraftan aklım neden bazı bloglara yorum yazamadığımdı.

neyse misafirleri yolcu ettim.akşam yemeği filan.mutfak işleri ,kızı uyuttum oldu saat24 .bende bloga gireyim dedim.ha unutmadan bire benim pc bloga girdiğimden beri virüsmü girdi ne oldu.kendi kendine sayfa açıp kilitleniyodu.bloga girmeye korkuyordum inanın.

şansımı deneyeyim dedim.bloglar arasında gezinirken yorum yazamadığımdan da sitemleniyorum.içimden ah blogun güzel ama ben sana yorum bırakamıyorum diyorum gezdiğim bloglara.
sonra hadi dedim birşansımı deneyeyim.ve hatta yorum gitmiyo diye biliyorum ya ben gelişi güzel adg gibi harf yazıp gönderdim.aaaaa oda ne sayfa hata verdi demedi.gözlerime inanamadım.yorumunuz eklenmiştir teşekürler dedi.
ah ben sana teşekkür ederim yorumcu nedemek.sen iste ben yazarım tiriplarine girdim.Allahım çok sevindim.sanki 500milyar yarışmasında büyük ödülü kazanmışım gibi.
sonra düşündüm nasıl oldu .ben hep internet explorer en giriyordum.bu seferde mozilladan girmiştim sanırım onun etkisi oldu.benim exp.eski sürümdü sanırım.
neyse yorum macerama böylelikle mutlu sonla bitti

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hele sükür gözün aydin bol bol yorumlar yazabilecegin günlere :D buda ne uyduya :))

uğurböceği dedi ki...

sağol canım ya .dilimi ısırayım şimdilik bloga girmemle ve yorum yazabilmemle ilgili bir sorun kalmadı.çekilin bloglar yorum yapasım varrrrrrrrrrrr