28 Mayıs 2010 Cuma

eşim izin vermedi!!!!!!


akşam eşim aradı konuştuk hoşbeş işte sesini bile duymak bana güç veriyor.kıbrısa gitmeden konuştuğumuz bir mesele vardı.annemlere gitme isteğim.o aklım sende kalır deyip gitmeme razı olmamıştı.sırf bu yüzden(çocukla yollarda rezil olmayayım durumu)araba aldım ya demişti.sağolsun eşim çok düşüncelidir.

işte bu gitme işini tekrar gündeme getireyim dedim.amaaa olmadı
annemlerle aramızda tam 14 saatlik yol var.tabi otobüsle gidilirse sürecek süre.uçakla eminim 1 saatliktir.bu arada uçağa hiç binmedim.korkuyorum.gerçi onunlada gitmeme izin çıkmadı.eşim kızımızla birlikte bu uzun yolu gitmemi istemiyor.sana saray gibi ev yaptım otur sefasını sür diyor.annen gelsin senin yanına diyor.

bende askerde olan eşimi üzmek istemediğimden dolayı bu isteğini anlayışla karşılıyorum.
ha bu arada eşim askerden gelince inşallah beraber gider 3hafta kalırız dedi.

seviyorum bu adamı ya onu kıracağıma kafamı kırayım.

13 yorum:

esra dedi ki...

yok kafanı kırma lazım o sana:)))uçağa bindikten sonra zaten haftada bir annene gelirsin..eşin bu yüzden uağada izin vermiyordur ...he..hee uyanık ol biraz bacım..uçakta otobüs gibi koltğa oturuyorsun ..durmak yok yola devam diyorsun:)))

Adsız dedi ki...

hm olsun canim vardir bundada bi hayir insallah kisa zamanda kavusur bol bol gezersiniz insallah

uğurböceği dedi ki...

esracım evet haklısın.pratikliğin beni yoldan çıkarmasından endişe duymuştur eşim.

evet sevdacım dediğin gibi ben her işte bir hayır vardır gözüyle bakarım.inş.gelince eşimle gezer tozarız.

uğurböceği dedi ki...

bu arada esracım bloguna yorum yazamıyorum.bilgin olsun.sence neden.yazamasamda yazılarını okuyorum.

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Herseyde vardir bi hayir canim böylesi belkide daha iyidir hayirlisidir :) Bak ne güzel demis esin birlikte 3 hafta kalirisniz ne güzel düsünceli esin varmis seni daha dogrusu sizi düsünüyor :) cok öptüm canim

uğurböceği dedi ki...

küçükdokunuşlarım evet sağolsun çok düşünür.askerimin aklını ve gönlünü yormaktansa gitmem olur biter.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

eşin gelir beraber giderisniz inş üzme o tatlı canını

SeBeBsİz dedi ki...

Az kaldı işte :)) sonrasını düşün 3 hafta harika bi zaman bence :)) hemde eşinle bütün aile bence harikaaaa :)) ALlah sabır versin ...

uğurböceği dedi ki...

sebebsiz inş. hayırlısı ile bir dönsün.güzel bir tatil yapmak istiyorum.gerçi kızımla tatil tatil olurmu bilmiyorum.

Unknown dedi ki...

Eşine saygı duyman en iyisi bencede..
Mutlu aile kolay olunmuyor..
sEVGİ gerekli ama saygısız bir yere kadar..
sevgiler..

uğurböceği dedi ki...

sevgicim dediğin gibi mutlu aile kolay kurulmuyor.arkasında saygı sevgi ve sabır var.Allah hepimizin mutluluğunu daim etsin.

Tespih Taneleri... dedi ki...

Hayirli yazilarindan anladigim kadariyla bayagi seker cok tatli birisin, herseyin hayirlisi olsun. Dusuncelerini ve yasantini acik yureklilikle yaziya dokebilmen samimi biri oldugunu gosteriyor bence.Rabbim hep hayirla karsilastirsin seni insallah, ziyaretin icin ayrica tesekkur ederim.
Sevgilerimle

uğurböceği dedi ki...

tesbih taneleri canım sağol.o senin güzel kalbinin yansımasıdır.bloguma hoşgeldin .dedin gibi çok özelime girmeden hayatı paylaşmayı seviyorum.