22 Mayıs 2010 Cumartesi

BİR FACEBOOK UM BİLE YOK ANNEME KÜSTÜM


EVET YANLIŞ OKUMADINIZ .BENİM FACE DE SAYFAM YOK.HAYRANLARIM YOK.ORTAK ARKADAŞIM YOK.YOK.YOK.
ÇÜNKÜ SEVGİLİ CANIM EŞİM FACE YASAK KOYDU.YANLIŞ ANLAŞILMASIN YANLIŞ BİR DURUM YAŞANDIĞINDAN DEĞİL.ARKADAŞLARIM KAÇ KERE DAVET GÖNDERİYORLAR.EŞİM HAYIR OLMAZ DİYOR.
EMİNİM BİRÇOĞUNUZA AAAAAAAAA BU NASIL İNSAN BUNADA KARIŞILIRMI DİYORDUR.HANGİ DÜNYADA YAŞIYORUZ.DİYİP KENDİMİ EŞİME BUKADAR EZDİRMEMEM GEREKTİĞİNİDE SÖYLEYEN VARDIR.

AMA EŞİMİN İSTEĞİNE SAYGI DUYUYORUM.BEN ONUN NASIL BAZI İŞLERİNE KARIŞIYORSAM.ONUNDA BANA KARIŞMAYA HAKKI VAR.EŞİMİN GEREKCESİDE OKULDAN BİR ERKEK ARKADAŞIM BENİ BULMAK İSTERMİŞ.ODA ÇOK KISKANIRMIŞ. VE İTİRAF EDİYORUM.KISKANIYOR.OKULDAN HİÇBİR ERKEK ARKADAŞIMLA GÖRÜŞMÜYORUM.HERKESE ÇOK BASİT VE SAÇMA GELEBİLİR.AKLINA TAKILAN OLMUŞTUR.SORMADAN BEN SÖYLEYEYİM.BLOG AÇMAMA BİRŞEY DEMİYOR.
EŞİMLE OLAN MUTLULUĞUMUZU FACE DE BİR SAYFA İÇİN BOZMAMAK ADINA BENDE ONUN İSTEĞİNİ KIRMADIM.VE ASLINDA ŞİMDİ KENDİMİ AYRICALIKLI GÖRÜYORUM.
ÇÜNKÜ FACE OLMAYAN KALDIMI SANAL ORTAMDA .BENDEN BAŞKA?????

15 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

bnde açanaa kadar neler çektim. erkek arkadaşım istemedi hiç açmamı bizde çarei ortak face açmakta bulduk.
ama hiç bi eksiiin yok canım hatta ve hatta boşa harcamadııın bolca zamanın var. face insanda baımlılık yapıo saatlerimiz boşa gidio.
e madem öle girme diceksin ama grmedende duramıorum:)

uğurböceği dedi ki...

aslında kendimde çok istediğimden değil.arkadaşlarım görüşmek istiyo.evet insanların çok vaktini alıyor.bende yakında face olmayanlar sayfası açarım belki

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

merhabalar
iade-i ziyarete geldimm
bizde açmadık varsın eksik olsun hayatımızdan facebook boşver..

uğurböceği dedi ki...

teşekkürler şekerperisi.burası bana daha özel ve güzel geliyor.ve de samimi

susamcorekotuFeriha dedi ki...

MERHABA,BLOGUN HAYIRLI OLSUN SEVGİLER

uğurböceği dedi ki...

teşekürler susamçörekotu.

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Hic bi eksigin yok canim, cünkü benide face yok :) istemiyorumda rahatsiz oluyorum acikcasi tanidigin tanimadigin seni ekliyor tabi ister kabul et ister etme.. ama esine hak veriyorum bende :D esinle gecirecegin vakti facede gecirerek öldürmektense hic acma :) bu dedigimede kizma ama dedigim dogru bunu arkadaslarimda goruyorum evli olanlarda biri bi kösede nette digeri baska bi kösede ne gerek var.. sohbet etmek daha güzel degilmi esinle bol bol vakit gecirmek ;) öptüm canim

uğurböceği dedi ki...

küçükdokunuşlar dediğin gibi pc herkesi kenine bağlıyor.teknoloji güzel ama bizler birbirimizden uzaklaşıyoruz.bende zaten sırf arkadaşalrım için istemiştim. dediğin gibi eşimle vakit geçirmek daha güzel olur.

Adsız dedi ki...

slm cnm hayirli olsun blogun hosgeldin benim blogumada izleyicim olmussun, benimde face hesabim yok vardida sildim bosa zaman kaybi gercekten en iyisi hic girme hem nisanlim sayesinde hemde artik tadi kalmamisti birsürp zaman geciyo insani oyaliyo nette :s ne gerek varki onun icin üzülmene hic gerek yok diyorum bence :)

doğrucu dedi ki...

doğru yoldasın sağa sola sapma devam et, eşin bir milyon kez haklı.
zaman bozuk hangi delikten ne çıkar bilinmez.
bey efendiyi destekliyorum.

Betül dedi ki...

Evet canim bide böyle düsün...Senin Face´ine karisan bir esin var..enazindan seni önemsiyor bak kiskaniyor bak bunlari neden yapiyor? tabikide seni kaybetmemek icin...eminim bazilarimiz diyordurki yani bundan kesinlikle eminim "keske kocam bana karissa" " keske beni görse, ilgilense, vs vs.canim yani anladin sen demek istedigimi...Benimkisi ne hésabi oldu biliyonmu ? Terzi kendi sökügünü dikemez hesabi oldu sanirim:)))kal saglicakla insallah

uğurböceği dedi ki...

lamba821 evet zaten hoşuma gidiyor.ben herşeye izin veren bir eşe istemezim zaten.bir dizimiz varya çocuklar duymasın ordaki selami gibi bir eşim olsun istemezdim.kadın fıtratın da korunma ihtiyacı vardır. ben öyle düşünüyorum.

mandalincikmazi dedi ki...

Facebook bana çok saçma geliyor
kimkimin ne yaptığını biliyor insanın biraz özeli olmadı benim de facebook sayfam var ama açmayalı aylar oldu hiç ilgimi çekmiyor çok gereksiz bence boş ver facu buku zaten çılkı çıktı onun ben alışamadım gitti eşin istemiyorsa bi bildiği vardır zaten söylemişte sana varsın olmasın ...ha eşinin de yoktur sanırım bu kadar karşı olduğuna göre :))
Bu arada yorumlara gelince tekrar denemeni tavsiye ederim bazen sorun olabiliyor...
Sevgiler.........

uğurböceği dedi ki...

yıdızcım .evet dediğin gibi herkes herkesi ekliyor.ortak arkadaş lar.hayranlar filan ortalık karışık.olan arkadaşlarıda anlıyorum.

Hatice dedi ki...

bende varım ablaaaa :) merak etme aynı sorunlardan ötürü hemde :) ama niyeyse benm nişanlım blogumu da kapattırdı bende armızın bir net sevdası yüzünden bozulmasını istemedim belki birgün yeniden izin verir ümidi ile yaşıyorum :D ama mutluluk herşeyden üstün bosver olmasın facemde blogum da çaremm yanımda olsun da ;);)