21 Mayıs 2010 Cuma

ÇANTA TAKINTIM





geçen ay çanta takıntım başladı yaklaşık 1 ay sürdü.çantayla yatıp çantayla kalkıyordum.birini görünce ilk gözüm çantaya kayıyordu.eşim askere gitmeden izmir karşıyakada dolaşmadığım dükkan kalmadı.hatta kemeraltına gittim.ama hiç bir çanta beni al diye yalvarmadı.

ben öyle bir şey istiyorum ki bakınca aaaaaaaaişte bu BENİM ÇANTAM demeliyim.yoksa şuan dolabımda eski yeni toplam 10 çantam var.ha haklı olarak onları nasıl aldığımı sorabilirsiniz.evet şok cevabı vereyim .evlendiğimden beri kendime hiç çanta almadım.hepsi sağolsun kardeşlerimden HEDİYE.evleneli 5 sene bitti.

ve ben yeter artık dedim .artık kendi çantamı kendim almak istiyorum.ama aslında bu okadar kolay değilmiş.ve kardeşlerim beni bu zahmetten ben farkında olmadan kurtarmışlar.

ben size beğendiğim çanta modellerini göstereyim ama bir durum varki bu çantaların orjinallarini almak mümkün değil.aslında mümkün-eşimin 2 maşını veririm heralde-2 ay biz ne yaparsak artık.tabi bunun manevi boyutuda var.bir çantaya bu kadar parayı verince bende iç huzuru kalmaz.2.430.00 $ cık mış çünkü
çakmalarını bir arkadaş alma dedi.çakma alacağına normal bir çanta al dedi.acaba çakma filan demeden alsam mı -en azından nefsim söner-aşeren kadın misali.

hı ne dersiniz.bir akıl verin.

2 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Yaa bencede orjinallerine milyar milyar para vermek ne kadar zengin olursan ol doğru değil.. Aylık 550 TL ücretle çoluk çocuklu ev geçindiren insanları düşündükçe, nasıl hesap vereceğimizi düşünüyorum ve israf etmeyelim diyorum.. Ama orjinalleri de hakkaten güzeller orası ayrı.. Bence orjinaline çok yakın çakmaları var onlardan bulabilirsen al diyorum. Mesela ben Alanya'da versacenin bi modelini beğenmiştim 580 tl dedi adam, çakmaymış hemde, orjinali 4500 Tl abla bunların dedi.. Şok oldum resmen. Neyse bu çantalardan en çok 3.sünü beğendim.

uğurböceği dedi ki...

tabi dilekcim.alamk sorun değil.sindirmek önemli.dediğin gibi cebinde 1tl olmayan insanalar tanıyorum.çakmaya bile 500 gibi rakam vermek saçma.dünya param olsa gene vermem.