28 Mayıs 2010 Cuma

ÇOK ÖZLEDİM GÜLÜM


AŞKINI KUVVETLENDİREN BİR ATEŞ YOKLUĞUN.
VE ŞUAN YÜREĞİM BİR YANGIN YERİ
BEN BURALARDA SENSİZKEN,SENİN YANINDA BENİM YOKLUĞUM
ÖZLEMLER ESİP DURSADA YÜREKLERE
BAŞINI KALDIR VE DERİN BİR NEFES AL.
ORTAK BİR GÖKYÜZÜ ALTINDAYIZ SEVDİĞİM
RÜZGARLARLA SAL O MİS KOKUNU, KOKLAYAYIM SENİ.

DİNLE UZAKLARDAN KALBİMİN ATIŞINI,
YARATICISINDAN BAŞKA SENİN ADINI SAYIKLIYOR.
UĞURUM BENİM DİYOR HİÇ SUSMUYOR
ÇOK ÖZLEDİM BE GÜLÜM.
HİÇ BİR ŞEY SENİN YERİNİ DOLDURMUYOR.

SAAT:12.08.

5 yorum:

SeBeBsİz dedi ki...

Allah sabır versin yaşadığımdan çok iyi biliyorum bu duyguyu çok zor bol bol sabır diliyorum size...
hem bakın bitiyor işte az kaldı sayılır bizim daha 367 :S

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Okadar güzel ve anlamli bi siirki insan okurken kayboluyor düsüncelerde, tskler paylastigin icin canim cok sevdim :) Cooook öpüyorum senide..

uğurböceği dedi ki...

sebebsiz Allah seninde sabrını artırsın.gerçekten sevdiğini beklemek zor.asker olunca daha farklı oluyor sanki.

küçükdokunuşlarım,teşekürler canım.beğendiğine sevindim.

bu şiiri bir anda yazdım biryere notbile etmedim .doğaçlama deriz ya öyle oldu.

Adsız dedi ki...

Allah sabir versin canim sag salim birbirinize kavustursun insallah tüm mehmetciklerimizin yardimcisi olsun mevlam

uğurböceği dedi ki...

sevacım sağol canım iyi dileklerin için.Rabbim tüm askerlerimizi korusun