6 Ocak 2012 Cuma

yorum bırakmaya korkuyorum&izlemeye alamadıklarım

sevgili bloger arkadaşlar özellikle yeni olanlar.sizleri severek taip etmeye çalışıyorum.ve bu genelde kızım kucamdayken oluyor.şuan ki gibi.yazınıza yorum bırakmak istiyorum ama odane 34567899sayıda kelimeyi doğrulamamı istiyor sayfanız ve bende  mlasef kapatıyorum sayfanızı.inanın.hiç vaktim yok.

lütfen yorum ayarlarınızdan kelime doğrulamayı kaldırın

2.meselede beni izlemeye alan arkadaşları izlemeye almak istiyorum.ama profil bilgilerinde adreslerine ulaşamıyorum.
bilginiz olsun ve dikkat edelim lütfen

2 yorum:

Sitare dedi ki...

kelime doğrulama kullanmıyorum ve ne berbat bir şeydir biliyorum:)bebişine sağlıklar dilerim.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Canım blog sahipleri, google ana syafada prifil ayarlarına bağlantı verirlerse blog sayfalarını, o zaman tıklandığıda ilgili bağlantıları çıkar.