2 Ocak 2012 Pazartesi

huzurlu bir yıl için aile yemeği



yılbaşı akşamı eşimin ailesine yemeğe davet ettim.aslında yeni bir yıla kötü olaylardan uzaklaşmak ve huzurlu bir şekilde girmekti niyetim.yılbaşı kutlamak değil.
bizimkilerin vazgeçemediği bir tat fırında pilav üstü tavuk.aslında güzel bir akşam yemeği oldu ama ben foto çekmeyi sonradan akıl edince sadece tavuğumuzun fotosunu çektim.(zavallının kanatları çorbaya eklendiği için yok.)çorba ve salatalar çoktan bitmişti.
ıslak kek ve haşhaşlı çörekde çayla sunuldu.neyse tarifsiz bir menü efendim.sunum kötü oldu ama lezzetler güzeldi.

İnşallah hepiniz  mutlu huzurlu bir yeni yıl geçirirsiniz.

5 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

bereketli ve huzurlu bol sofralarınız olsun inşaAllah

elif-kayra dedi ki...

olsun önemli olan niyet değilmi, sağlıklı,huzurlu bir yıl olsun

bırtutamkekik dedi ki...

çok güzel görünüyor tatlım:)
ellerine sağlık..
hayırlı seneler...

ayak izleri-sevgi dedi ki...

mutlu yıllar..

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ellerinize sağlık inş sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl geçirirsiniz