10 Kasım 2010 Çarşamba

kelebek miyim yoksa!!!!!!!!!!

                                                



3 günlük sıkıntımı bayram hazırlıklarım için rafa kaldırmam gerekiyor.anne ve ev hanımı olmak ne zor.keyfince depresyona bile giremiyorsun.(keyif mi dedim pufffffffffff)
30 yaşında içi kıpır kıpır olan bir hanım olarak bu hava beni çok boğdu.eşimle şöyle uzun bir tatile ihtiyacım var.herkesleri geride bırakıp derin bir nefes almak lazım.(mola-mola-mola)

kelekler önce kozaya girerler sonra harkulade görüntüleriyle etrafa güzellikler saçar.belki bende bu kabuktan çıkınca daha canlı ve cıvıl cıvıl olurum.

hayat son nefese kadar bende varım.daha pes etmedim.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

pes etmemelisinnn !! =)
kurban bayrami türkiye de kurban bayrami olarak kutlanilabiliyo.. ama gurbette hic ayni hava olmuyo =(

uğurböceği dedi ki...

senacım çok sağol tatlım.evet bayramda ailemin yanına gitmayi istiyorumbende nasipse.inş.daha iyi olurum

Nidaersin dedi ki...

Merhaba Kadriye!
Ben yine buradayım postunu izleme olasılığı buldum.Haliyle mutlu oldum. ufak tefek sağlık pürüzlerim var, onları geçiştirmek üzereyim, yurt dışında daha özverili oluyormuş intibası hakim bende:))

İhmal, pes etmeyle özdeşiyor kolay pes etme! hayatı dolu yaşabilecek yaştasın,tabuları yık gitsin eşinle özgürlüğünün tadını çıkar.
Senin de tatil yapmaya hakkın var,sonrasında elbetteki daha iyi olacaksın=))
Sevgiler...

uğurböceği dedi ki...

nidacım sağol.sanada çok geçmiş olsun.inş.herşey yolunda gider.