1 Kasım 2010 Pazartesi

çantamın içindekiler


açıkca çantamın içi dolu durmaz.ben foto için,çantamın  içine koyduğum şeyleri yanyana getirip foto çektim.sürekli çanta değiştirdiğim için.içini dolu tutmuyorum.
nerdeyse hiç makyaj yapmam.sadece el ve dudak kremi,deodorant, gözlüklü br bayan olarak gözlük sileceğim.ve hediye gelen cüzdanım.bu arada cep tel.eklemeyi unutmuşum.

aslında buçanta kızım yokken çıkılan bir çanta.onunla olduğumuzda bunun içine bir takım kız çocuğu kıyafeti ekleyin+su+yicek bir şeyler seyahat çantasına dönüyor.neyse efem çantamımın öz eşyası bunlardır.gidilen yere göre + ve - olabiliyor.asıl cüzdanımın içini çekmeliydim(küçük bir dünya).ama mimin özünü bozmamak lazım.
şimdi bu mimi dağıtmak lazım.
öncelikle dilekcim dök bakalım çantanın içindekileri
eslemce
morinek tuba
moda dünyası
esra ablam
sanberk
cadı kızın dırdırı mimlenmiş bulunuyorsunuz
herkese kocaman sevgiler

4 yorum:

Defne Kızın Anası dedi ki...

benimde pek birşey olmazdı çantamda defneden önce:)) ama şimdi oyuncaktan tut beze yedek eşyaya kadar herşey var:)

esra dedi ki...

yok valla almiiim ben bu mimi:))kendimi rezil edemem:)))

uğurböceği dedi ki...

defne kızın anası,benim çantam da genelde kızımın eşyaları olur.kendime ait olanlar postakiler.

esra ablam öyle şey olurmu.bende filtreden geçirdim zaten:)))

esra dedi ki...

aaaaaaaaa olmaz öyle filtre falan :))drüst olcek herkeşler:)))