9 Kasım 2010 Salı

3 gündür ben ben değilim sanki yaşayan ölüyüm.

3 gündür beynim boş kalbimde ,hiç bir şey yapmak beni mutlu etmiiyor.fişi çekilmiş bir makine gibiyim.boş boş duruyorum.ev işleri zorunluluktan yapıyorum.sanki biri yada birşeyler içimden ruhumu almış gibiyim.blogumu sırf güncel tutmak için yazıyorum.tövbe yarabbim.depresyon desen değil.bunalım filan değil.şuan hayata karşı çok fazla nötr durumdayım.ne seviniyorum ne üzülüyorum.

dua edin bu hal kalksın üstümden.bu halimle ne kendime ne çevremdeki sevdiklerime faydam var.
sevgiiyle kalın.dualarınız eksik etmeyin.

15 yorum:

Ruh ve Mana dedi ki...

Allah'a emanet ol Uğurböceği..Bir süreçtir,merak etme.Hayatı bir süreç olarak görmek iyi bir ilaçtır...Ve mutlaka geçecek...

reyhane dedi ki...

Hayırdır kuzum?Tez vakitte kendine gelesin inşallah..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

zaman zaman insan böyle durumlar yaşıyor. belki mevsimseldir. dinlenmeye çalış... eminim geçicidir ve cıvıl cıvıl yazılarınla dönersin yine aramıza..

uğurböceği dedi ki...

ruh ve mana inş.dediğin gibi bir süreçtir.ve en kısa zamanda geçer

reyhanem inş.şerrin arkasında hayır vardır.inş.kendime gelirim

eminem arada böyle durumları yaşıyordum.ama bu hal çok başka.uğurböceğinin bu halini bende sevmedim.inş.keyflerim çabuk gelir.

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

geçicidir üzülme... birşeyler yapmak için istemesende zorla kendini. dışarı falan çık imkanın varsa

ikimiz dedi ki...

canım kankam benim hemen kalk sirkelen hopla zıpla güzel bir müzik aç oryantel mesela müzik başladıkça kanının yürüdüğünü hissedeceksin bu seni kendine getirecektir geç aynanın karşısında süslen püslen cimcime kızınıda süsle püsle birlikte anne kız takılın fotoğraflar çekilin hiç unutmayacağınız güzel bir eğlence yaşayın akşam oluncada eşine o gün oalnalrı anlat fotoğrafları göster bak nasıl keyfin yerine gelcek kzının yeteneklerini farketeceksin nasıl tatlı olduğunu ve allaha şükredeceksin sağlıklı biri olduğun için sağlıklı bir kzıın olduğu için ve aşk üzerine kurulu bir yuvan olduğu için hadi bak bu yazdıkalrımı okumakla kalma icraata geç sonra yarında düşüncelerini yaz bloga bekliyorum ona göre seni kocaman öpüyorum kendine gel bunalımmış sen kaç yaşındasın daha minicik kzıın var onunla bişeyler paylaş hopla zıpla bak iyi gelecek aban güven

sanberk dedi ki...

canım herkeze söylüyorum ama sana da yazayım.Sonbaharda insanlar böyle bir depresyona girebiliyorlar.Dr lar tavsiyesi bol bol güneşte ve temiz havada gezmektir.Gerekirse biraz vitamin de alablirsin.Yada büyük barak meyve suyu iyi gelir ianna.Bol bol gez dolaşSesi yerler bulursan daha da iyi olur belki.

uğurböceği dedi ki...

ikidirhem bir çekirdeğim.sağolasın.istemesemde yapacağım işler var.bugün çıkamadım ama yarın inş.çıkacağım.umarım iyi gelir

kankam sağoltatlım.eminim bir dönem.müzik dinledik kızımla ama inan o bile benim içimi açmaya yetmedi.inş.yarın kızıma bayraamlık bakmaya çarşıya çıkmayı düşünüyorum.inş.o zaman biraz rahatlarım.tavsiyen için çok sağol tatlım.öpüyorum seni.

ikimiz dedi ki...

canım bak bu hiç aklıma gelmeişti :D çok iyi bir fikir ve çok iyi gelecek alışveriş her kadına iyi gelir ki dünya ttalısı kendi canından biri için seçtiklerini giydirmek ve onun o pempiş yanaklarından bir ısırık :D sana çok iyi gelcek :D iyi bak kendine

Dilekce.. dedi ki...

Canııım biliyosun ara sıra bana da geliyor böyle haller, umarım çabuk atlatırsın.. Çok takma lafana geçer inşallah. Öptüm..

mine dedi ki...

hepimizde ara sıra oluyor geçer canım merak etme sahip olduğun güzellikler için şükretmeyi unutma

ŞANSLI dedi ki...

Kendine dikkat et canım.Bol bol dışarıda geçir gününü.Temiz hava al.Duacıyım.
Sevgiler:)

Sena dedi ki...

aaaa insallah en kisa zamanda düzelirsin... ama bazen
insana dönem dönem oluyo bu tür haller.. gecer insallah

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Böcüğümmm noldu sana?Umarım kötü bir şey yoktur da ssen öylesine bir iç kararması geçiriyorsundur çabucak geçiverecek...

İyi bak kendine

uğurböceği dedi ki...

aylincim sağolasın.inş.dediğin gibidir.