30 Ağustos 2010 Pazartesi

BULAŞIK MAKİNESİ İŞKENCESİ

arkadaşlar çeyizime beko gümüş renk 3 programlı makine almıştım.aldığımdan beride pekde memnun değilim.parlatıcı ayarı bozulmuş servis geldi düzeltti.ama ben bulaşın pisini alıyorum.hanım makine öyle yıkıyor.kurumuş artığı hiç ellemiyor.resmen bulaşığı tertemiz edip koyuyorum.e bi zahmet onada deterjanlayıp durulamak kalıyor.şimdi bu makineyi aşağıda bırakıp yeni alayım diyorum.gerçi annemde makine kullanmam.al çıkar yukarı diyor.yeni alsam.ne marka model iyi yıkıyor.herkes den tavsiye istiyorum.gümüş renk olacak.buzdolabıma uysun istiyorum.ve makul fiyatlı olsun.

lütfen değerli fikirleriniiz bekliyorum.

15 yorum:

KİANA dedi ki...

Sevgili Uğurböceği... Şu bulaşık makinesi sıkıntısını aynen ben yaşadım..Aynısı 3 programlı benimkide. ve inanırmısın aynen makine alındı aradan 1 ay geçmeden 4 kez servis geldi..Bir bulaşığı üç kez yıkıyordum.. Eşim bir tekme atıp kıracaktı nerdeyse.. Son kez servis çağırdık ama eşim bayağı bi fırçalamış. Geldiler daha önce hiç bakmadıkları gibi baktılar.. Sorun parlatıcı kutusu sızıntı yapıyormuş ve suya karışınca çok köpük yaptığı için yıkama devri sayısını düşürüyormuş.. Neyse parlatıcı kutusunu değiştirdiler. Şimdi güzel yıkıyor. Ama eğer yeni alacaksan Vestel öneririm..Görüşmek üzere..

Dilekce.. dedi ki...

Canım çok zor ya, bulaşık makinesi kötü yıkıyorsa hiç olmasın daha iyi bence. Çünki iki kez zahmete sokuyor insanı. Benim makinem bosch, oldukça da eski bi model 3 proğramlı. Ama genel olarak memnunum kendisinden, ben de yeni taşınacağımız evimiz için yeni beyaz eşya alacağım ve bu konuda tavsiyeye ihtiyacım olduğu için biraz araştırdım genelde bosch ve siemensi önerdiler bana. Yine de beyaz eşya şans işi, aynı model sana iyi çıkıyor bana kötü.. Şansın bol olsun inşallah..

uğurböceği dedi ki...

doğrudan makinaya diyorlar.nerde partacı ayarı bozulmu.düzelttiler.çeliklerim mahvolmuştu.mavi yapti resmen.şimdi düzeldi .ama ben temizlemesem güzel yıkamıyor.

dilekcim evet makine resmen şans işi.inş.iyi bir makine bulurum

didi dedi ki...

BENİMDE İLK MAKİNEM ARÇELİKTİ.KENDİSİYLE SENELERCE MÜCADELE VERDİK SERVİS BIKMIŞTI ARTIK DÜŞÜN YANİ O DERECE.EN SONUNDA DEĞİŞTİRDİM ŞU AN BOSCH KULLANIYORUM.KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM .1 NUMARA.

uğurböceği dedi ki...

didi sağol canım.hangi modeldi seninki.

mine dedi ki...

bizdeki bosch 5 purogramlı
5 yıl falan oldu sanırım gayet memnunuz ama gümüşü var mı bilmiyorum

Unknown dedi ki...

benimkisi arçelik.Zaten beko arçelik aynı.5 para etmez.Geldiğinde arızalıydı.servise anlatana kadar göbeğim çatladı.tam bir sene sonra beynini değiştirdiler.çizilmedik ne bardak kaldı ne tabak.artık eskidi de çizemiyor zavallım.Ben bosch'u tavsiye ederim.çevremdekilerin hepsine bu markayı tavsiye ettim.yıllardır hiçbir sorun yaşamıyorlar.

uğurböceği dedi ki...

minecim sağol tatlım.bosh uğrmalı neler var bir bakalım.

neşecim büyük konuşmayayım ama evime arçelik ve beko sokmam artık.nedenide bize ürünü değerinden fiş fiyatla satıyorlar.aynı özellikte bir başka marka çok daha hesaplı.tavsiyeni dikkate alacağım sağol.gelen de arkadaşlar bosch dediler zaten.

YeMeK vAkTi dedi ki...

valla model bilemiyorum şuan ama en iyi bosh ve siemens .İkisinden birisini seç al bence fşyatlarına göre

Mor Düşler dedi ki...

benimkide beko geldiği günden beri parlatıcıda sorun vardı, baktılar gittiler şimdilerde yıkaması da berbat..temizlemeden kesinlikle yıkamıyor.Hem bulaşık hem çamaşır makinesinin benimde değişme zamanı geldi..Servis ağı yönünden arçelik tercih ediyordum hep ama artık pes ediyorum..Ben bosch düşünüyorum.

uğurböceği dedi ki...

aylincim sağol.zaten ikisi şuan en çok tercih edilen makineler.

franbuaz arçelik beko bir daha hayatta.bana soran herkese sakın almayın diyorum.birkere fiyatları kaliteye göre çok.en mantıklısı avru menşeyli makineler.

neval dedi ki...

bosch tek kelimeyle fiyat önemli değil aslında çünkü sonra tamire gidiyor aradaki fark
modeli silence kurabiliyorsun istediğin saatte çalışmaya başlıyor

uğurböceği dedi ki...

neval sağolsın canım.iyice bir araştırmak lazım.

seyyahmimoza dedi ki...

sevgili uğurböceği,beyaz eşyada özellikle bulaşık makinesinde önereceğim tek marka bosch..annem yaklaşık 20 yıldır ben de iki yıldır kullanıyorum.çok memnunuz.diğer markaları kullanan arkadaşlarım hiç memnun değiller.benimki de gri bir model.fiyatı diğerlerine göre biraz fazla gelebilir ama bence değer.
sevgiyle...

Unknown dedi ki...

Bizde arçelik kuşanıyoruz 3, program 3seme felan oldu hiç alalı hiç güzel yıkamıyor bir daha Tövbe arçelige