7 Şubat 2011 Pazartesi

annelik en zor meslek

herkese güzel bir pazartesi günü diliyorum.
başlığımdan anlayacağınız üzere mevzü annelik.hamileyken başlıyor fedakarlıklar.hasta oldum ilaç kullanamadım.bulantıdan kustum yemek yiyemez oldum.bir taraftan kızımla ilgilenmeye çalışıyorum.bir yandan ev işleri eşim hepsi hizmet bekliyor.robot gibi her işin üstesinden gelmeye çalışıyorum.ama yetişemeyip bazen kısa devre yaptığım oluyor.

cumartesi günü annemin(kayınvalidem) evini temizledim camlarının ikisini sildim perdesini yıkadım makinede sonra  ütüledim.sonra kendi evimde işlendim.akşam yemeğini yaparken bulantı geldi yine.afedersiniz banyoyo zor attım kendimi.nerdeyse kusmaktan boğulacaktım.işin ilginç yanı yanımda kimse yoktu.pisi pisine gitcektim.Allahım kusmaktan nefret ediyorum.bulantıdanda nefret ediyorum.kendimi karnımdaki küçük kalbi düşünüp motive etmeye çalışıyorum.

bir bulantı beni 2 gün mahvetti.
bunlar anlattıklarım daha yaşanıp kelimelere dökülmeyen neler oluyor hayatımızda.
babalarında hakkı ödenmez ama analık gibisi var mı?

11 yorum:

Dokuztepe dedi ki...

Annelik kutsal ve sabır isteyen bir iş...Allah yardımcın(mız) olsun canım...

Deli Anne dedi ki...

yok valla yok:)

Sevtap dedi ki...

Sana katılıyorum canım ya.3gündür iğnesini vuruldum bulantı ilacının ama hala bulantım var ve yutkuna yutkuna zor tutuyorum her an banyoya koşabilirim.Senin işin biraz daha zor ilgilenmen gereken birde evladın var,Allah yardımcı olsun arkadaşım.

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

annelik çok zor zannaat...rabbim cümlemizin yardımcısı olsun inşallah..bu günlerde geçecek uğurböceği:))

YeMeK vAkTi dedi ki...

anlamadım şey bu haldeyken neden kayınvalidenin camı ile temizliği ile uğraşıyorsun?

Kendine çok dikkat et böcüğüm bebğini sağlıkla kucağına al sonra temizliğini yaparsın bol bol

Unknown dedi ki...

allah yardımcın olsun öle ağır işler yapmasan olmazmı dikkat et kendine

uğurböceği dedi ki...

arkadaşlar hepiniz sağolun.anneme yardım ederken iyiydim.bende ona kıyamıyorum.yaşlı bana faydası çok oluyor.Rabbim yardımcın olsun.önümde uzun bir süreç var.kızımı ona emanet ediyorum.
ona yardımcı olmam lazım.

Unknown dedi ki...

niye bu kadar cok is yapiyosun bide niye annenin evini temizliyosun?? senin dinlenmeye ihtiyacin yok mu..
yemek yemelisin o karninda ki minik saglikli olmali !!
biraz tolerans göstersin etrafinda ki insanlar !

esra dedi ki...

oy ben kıyamaaammm:))) nasılda ertlenmiş:))) dokuzuncu ayda bitiyor sık dişini annesi:)))esra teyzesi kurabiye yapıcak bebişe haber ver üzmesin seni:))))

uğurböceği dedi ki...

senacım çok sağol tatlım.aslında benden kimse birşey istemiyor.ama bizde anneyiz.yarın neler yaşayacağımızı bilemeyiz.ama bazı şeyler eskisi gibi olmayacak.

esra ablacım sağol.inş.9 ay sürmez bunlar.önümüzdeki günlerde sağlıklı br bedene çok ihtiyacım var

Ra55 dedi ki...

Merhabalar Annelere;

Doğru bir söz, gerçekten annelik zor bir meslek, Allah annelere sabır ve kolaylıklar versin!