26 Ocak 2011 Çarşamba

ilk görüş

herkese merhaba
işlerimin yoğunluğundan fazla giremez oldum.aklım burda ama.
dün  hamile olduğumu öğrenince 2.kez doktora gidişimdi.ilkkinde henüz çok yeni olduğundan görememiştik bebeğimizi.dün ilk kez gördüm.sanki aşkını görmeyi bekleyen sevgili gibi heyecanlıydım.kalbim hızlı hızlı attı.ve minicik bebeğimizi gördüm.çok küçücük sanki bir virgül gibi.o minik bedende pıt pıt atan bir kalp var.Rabbim ne kadar büyük.hamile olduğunu bilmek ayrı bir güzel  ama bebeğimi görmek daha bir özeldi.
bu ilk görüşmemizde bebeğimizin tam olarak 9 haftalık olduğunuda öğrendim.
Rabbim sağlıklı sıhattli evlat nasip etsin .
şimdilik bu kadar .herkese kocaman sevgilerimi yolluyorum.

10 yorum:

İki oğlan Annesi dedi ki...

SAĞLICAKLA KUCAĞINA ALIRSIN İNŞAALLAH...

mutfagabuyrun dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun bebişim arkadaşım.ALLAHım sağlıklı bebek nasip eder inşallah.sevgiler.

aşgaane dedi ki...

ne güzel bi duygudur kim bilir... sağlıkla kavuşun inşallah:)

uğurböceği dedi ki...

emenin annesi çok teşekkür ederim.inş.sağlıkla kucağıma alırım.

sevdacım çok sağol.inş.

hayat güzel çok sağol.evet harika bir duygu.

Unknown dedi ki...

amin !!
allah sana ve esine saglikli hayirli evlat nasip etsin !!

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Allah kucağına almayı nasip etsin.
Sevgiler:)

Sevtap dedi ki...

Canım tebrik ederim,Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin.Kendine çok iyi bak.

Nidaersin dedi ki...

Rabbim sağlıklı sıhattli evlat nasip etsin, ömrü uzun olsun:)
Bu arada kendini kollamayı da unutmamalısın:))

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

hayırlı olsun Allah sağlıklı doğumlar versin...
sevgiler

uğurböceği dedi ki...

senacım
şanslım
karabidikim
nidacım
şekerperisi
çok teşekkürler inş.sizlerinde iyi dilekleri sayesinde sağlıkla doğar bebişim