4 Ocak 2011 Salı

aman doktor derdime bir çare

başlık da doktora seslendim ama doktora gidecek gücüm yok.ki gitsem bile ilaç kullanamam.malum hamile olduğumdan ilaç kullanımı yasak.şunuda itiraf edeyim hamile olmasam bile ilaç kullamayı en son çare olarak görürüm.ama şuan o en son raddeye gelmiş olsamda hamileliğim den dolayı ilaç kullanam.annelik ne zor iş.annem şöyle diyor
evlat karnındayken kanını yer
çıkınca canını yer
bizde bu yürek oldukca yenmeye devam ederiz
dua edin lütfen
sevgiyle kalın.(ilk fırsatta hediye fotolarını eklicem.unutmadım.)

16 yorum:

permaren dedi ki...

çok geçmiş olsun:(

YETENEK-SİZİN dedi ki...

büyük geçmiş olsun, Allah acilden şifalar versin

YEMEK VAKTİ dedi ki...

çok geçmiş olsun canım..

benim annemde sık sık kullanır bu lafı :)

αѕαннαяα dedi ki...

Rabbim yardımcın olsun. Sevgilerimle.

uğurböceği dedi ki...

arkadaşlar Allah hepinizten razı olsun.gerçekten çok kötüyüm.hamile olmasam ilaç alırım bu durumda ama artık meyveyle idareediyom.sizde dua edin.

memolininannesi dedi ki...

hamılelıkte ılac kullanmak yasak ama hastalıgı ılerletıp daha uzun boylu zararlar vermekte var ısın ucunda bence doktora gıdıp tedbır almak en dogrusu...bırde zencefıl ıhlamur kabuk tarcın lımon ve kabuklarıyla elmayı bır demlıkte demleyn...ve balla tatlandırıp ıcın... şifa kaynagı

Sena dedi ki...

ayhhh yazik.. dualarim seninle..
insallah gecer rahatsizligin..

Nida Ersin dedi ki...

Tatlım çabuk iyi ol emi? üzme bizleri.. şifalar diliyorum:))

uğurböceği dedi ki...

memolinin annesi sağol.ama benim ilaçlara karşıda özel bir durumum var.yan etkileri gebeliğimi kötü etkiliyor.bitki çaylarıyla gçirmeye çalışacağım.

seacım sağol tatlım.evet dua çok ihtiyacım var.

nidacım sağolasın.dualarınızla iyi olurum inş.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,
Önce çok büyük geçmiş olsun. Cenab-ı Allah size sağlık, sabır ve metanet versin. Doğacak yavrunuz için de şöyle bir duam olacak. Yüce Allah size, akıldan ve azadan noksanı olmayan; sağlıklı, sıhhatli ve salih bir çocuk ihsan eylesin. Muradını görün inşallah!
En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın inşallah!

uğurböceği dedi ki...

recep bey bu güzel dua için çok teşekkür ederim.canı yürekten amin diyorum.

sanberk dedi ki...

anenn ne güzel söylemiş öyle gerçekten de aynen öyle ha.
Sana çok geçmiş olsun canım şimdi nasıl oldun merak ettim umarm daha iyisinidr.haber bekliyorum.

tugbatugba dedi ki...

ayy çok çok geçmiş olsunnnnnn
bol bol vitamin al canım bu aralar salgın var amman dikkat et kendine...

serapca dedi ki...

arkadaşım çok geçmiş olsun bu arada kazandığın hediyeni yolladım yarın elinde olur diye umuyorum tekrar geçmiş olsun..

Yıldız dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım acil şifalar dilerim...
Ayrıca kutlarım seni annelik çok güzel bir duygu rahatsızda olsan her şeyin tadını çıkar bunun bile anneliğin her evresi ayrı bir güzellik mutluluk ...
Sevgiler.....

uğurböceği dedi ki...

sanberkcim sağol canım.buna şükür ama hiç keyfim yok.genede ayakta durmaya çalışıyorum.kızımda hasta onun için kendim pek dinlenemiyorum.

tuğbacım sağolasın.dediğin gibi meyveye ağırlık verdim.inş.düzelirim.

serapcım sağol tatlım.tekrar teşekkürler.

yıldızcım sağolasın..inş en kısa sürede iyileşirim