25 Haziran 2010 Cuma

ve sonunda kızımda söylüyorrrrr:)))))))


evet ilginç bir post konusu olacak ama sevgili kızım tuvaletini söylemeye başladı.gerçi biraz işkenceye döndü bu iş.
-anne çişim geldii.koş koş aaaaaaaaa yokmuş.
-anne kakam geldiii.koş koş aaaaaaaaaa yokmuş.

tabi tutturduğumuzda oluyo.tabi bu kadar sık tuvalete gitmemizde kızımın üşütmesinde rolü büyük.bir ara örenemicek mi diye korktum.hatta bir ara sölemicem sen söle diyordu.kızdığımda oldu.çünkü herşeylere aklı eriyor.tam laf ebesi derler ya aynen.bende laf çokkkkkkkkkk diyo.düşünün.
ama sanırım üşüttü karnı arıyo diyo.kıyamıyorum.
anne karnım arıyo diyince kötü oluyorum.

demekki çocukları sıkmamak lazımmış.
demekki gerçekten bir zamanı varmış.

darısı diğer annelerin başına

7 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

:) Hadi gözün aydın olsun arkadaşım :)

Bende hep..kızım da bir gün çişini söyleyecek mi diyordum..artık kendi kendine gidiyor yapıyor..yıkıyor beni çağırıyor..son temızlıgını ben yapıyorum :)

gülay dedi ki...

tebrik ederim süper bir haber

Betül Özbir dedi ki...

ay ay canım ya yokmuymuş:))başta hep öyle yapıyorlar geldi gelmedi ayarlayamıyorlar yada tutamayıp halılara yapıyorlar öyşle öyle öğreniyorlar işte şimdi benim oğlanda sıra bakalım erkekte nasıl olucak bakalım bu iş,kızımda zor olmamıştı:))

uğurböceği dedi ki...

şenaycım sağolsın.bir ara yok dedim söylemicek.hep kendim tutuyodum.kendi oyun olsun diye söylüyodu.inş.senin kızın gibi kendi gittiği günleride görürüz.

gülaycım evet bir anne için süper bir haber.

meraklı beti dediğin gibi arada kilimlere yaptık.hatta arada tam indirinken pantolonada yaptık. yavaş yavaş rayına oturtacağız.

Adsız dedi ki...

gözün aydin kolay gelsin kizina oyunda cikmis seni oynatir durur artik :D

uğurböceği dedi ki...

sevdacım sağol tatlım.evet onun için oyun benim için biraz eziyet.ama o öğrensin de iyi olsun .ne yapalım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Gözün aydın canım.
Sevgiler:)