17 Mayıs 2012 Perşembe

uğurböceği manisadan bildiriyor

herkese selam,geçen yazdığım kısa yazının dışında bir ses vereyim dedim.yeni evimize yerleştik.sadece ufak tefek işler kaldı.
kızımın hastalığı beni çok üzmüştü.mecburen ilaç kullandık.şimdi daha iyi.ve hala ucu gözüken diş boyunu endamını gösteremedi gitti.kızım hala huysuzlanıyor o yüzden.
günde 2 sefer uyuyor kızım ve onu uyutur uyutmaz yarışan bir at gibi işlere koşuyorum.

komşularım iyiler.zaten abimin kayınvalidesine yakın.onların sayesinde alışmak çok zor olmaz sanırım.

diğer boş odaları eklemiyorum.mutfakda balkon vardı içeri aldırdık.ev 135 metrekare.kullanışlı bir daire.

yeni evimin fotolarını pilleri jarz edince(şarz aletini bulmalıyım.)çekip eklerim.bundan sonra fırsat buldukca yazı eklemeye çalışırım.bunlar emlakcının fotoları

Rabbim inş.hayırlı eyler yeni evimizi ve hayatımızı.

1 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

yeni evinde güle güle otur resimlerini de yükle bakalım:) ben de yeni ev alıp yerleştim zor oluyor bilirim