31 Ekim 2010 Pazar

çin takvimi hakkında düşünceniz-doğru mu yanlış mı?

benim gibi bir insanın böyle şeylere bakması saçma ama merak içte.nette dolaşırken buldum bunu.eğlence için bakılıyormuş.bende merak ettim.kızım için düşününce doğru çıktı.sizce bu takvim ne kadar doğru.Allahtan dileğim sağlıklı sıhattli bir evlat .ama eğlenmeninde kimseye zararı olmaz değilmi
sizde bakın bakalım ne çıkacak
çin takvimi

28 Ekim 2010 Perşembe

uğurböceğine ödül

dilek arkadaşım ve cadı kızımın dırdırı bana bu güzel ödülü layık görmüş.sağolsunlar.başka gönderen olduysa dikkatimden kaçmıştır.kusura bakmayın.bende bu güzel ödülü liste yazmam istenmiş.aşağıdaki ismi geçen
esra ablama
ankaranın hediyesine
sessiz teyyeraye
elif-kayraya
atlı karınca
by didi
moda dünyasına
benim dünyam
eslemce
gutguruna
iki dirhem bir çekirdek
sanberk
sevecen
umutsepeti
yemek vakti aylin

gönderiyorum.ayrıca bugün bloguma değer verip ziyaret eden tüm bloger arkadaşalrıma gönderiyorum.onlar kendilerini biliyorlar.teşekkürler

türk kahvesi mi nescafemi

ben bu aralar nescafeyi çok tüketir oldum.eskisi kadar türk kahvesi içmiyorum.aslında kafeinli herşey bana yasak ama yasaklar delinmek içindir.bir fincan kahveyi yavaş yavaş yudumlaamak beni rahatlatıyor.kendime ancak kahve içerken zaman ayırıyorum.belki o yüzden canım istiyor.ama günde 1 nescafe içerim.iyi mi yapıyorum kötümü bilmiyorum.

peki sizler hangisini tercih ediyorsunuz.?

27 Ekim 2010 Çarşamba

uğurböceğinin facebook sayfası


eşimle konuştum benimde sayfam olsun diye ama çık dedi.yani kendi adıma değil.e nasıl olacak dedim.eşim formülü buldu bile.uğur böceği adıyla eski sayfayı güncelledi.
ve artık blogumun facebookda uğurböceği adıyla sayfası oldu.
iyimi kötümü yaptım zamanla göreceğiz.

25 Ekim 2010 Pazartesi

izlemeye almada sorun mu var

arkadaşlar dün akşamdan beri izlemeye alamıyorum.hatta acaba 491 blog fazla geldi de ondanmı acaba dedim bazılarını izlemeden kaldırayım diye denedim.yok silemedimde.malesef diye başlayan yazı çıkıyor.bu sorunu yaşayan başkları varmı.yoksa bana özel bir aksilikmi.

uğurböceğinin facebookda sayfası olsun mu



daha önceki konularımdan bilenler bilir eşim facebook sayfası açmamı istemiyor(kendi isim ve soyadımla).hatta kampanyalar için 2.el sayfasını kullanıyorum.ama açıkca bakıyorum blog dünyasında hayat biraz ağır işliyor.ayrıca bazı arkadaşlar foto paylaşmamı istiyor.acaba uğurböceğinin facesayfası olsun mu.(henüz eşimin haberi yok bu fikir belki hayata  hiç geçemicek:))).)

önce sizlerle bu düşüncemi paylaşayım dedim.(blogu boşladım.face sanki vaktim olacak)
hadi fikir verin uğurböceği ne yapsın.
huuuuuuu okuyup geçme fikrini söylemezsen değer taşımaz.paylaş bizde öğrenelim.

VE İŞTE 2010 ZEYTİN GÜZELİ



PAZAR GÜNÜ AİLECEK KENDİMİZE AİT OLAN ZEYTİNLİĞE ZEYTİN TOPLAMAYA GİTTİK.KIZIMINDA ELİ DEĞDİ.BENDE ONU 2010 ZEYTİN GÜZELİ SEÇTİMM.

VE DE BUNLAR TOPLADIĞIMZ ZEYTİNLER

23 Ekim 2010 Cumartesi

düşünceden dün gece uyuyamadım

dün akşam eltime oturmaya gittik.aslında kızım hastayken illa talha abimi görecem dedi.babasıda iyileş kızım götürecem dedi.e sözümüzü tutalım dedik.ama giderken diğer eltim ve oğlu ve annemle beraber gittik.neyse eşimin büyük yiğeni bir mevzuda konuşurken bende söylediklerinin yanlış olduğunu söyledim.ama delikanlı ya köpürdükce köpürdü.neyse onu boşverin eşim sen karışma diye kızdı.velhasıl eşimin bana kızması beni çok üzdü.ve nerdeyse gece boyunca bir daha bir laf etmedi.ben böyle şeylere dayanam.ve gece doğru düzgün uyumadım.
kendi kendime ne karışırsın elin oğluna diye söylenip durdum.Allahtan sabah normal bir şekilde kalktı.
eşimin bana kızmasına hiç dayanamam.o yüzden 5 senedir gayet uyumlu olmaya çalışıyorum.

22 Ekim 2010 Cuma

TOP 5 LİSTEM

sağolsun. benim dünyam ve annesinin bebeki beni mimlemişler .bende top 5 listemi açıklıyorum.







şimdi bu mimi bu yazıyı okuyan ve bloguma değer veren tüm blog arkadaşlarıma veriyorum.onlar kendilerini bilir.sevgiler

21 Ekim 2010 Perşembe

KIZIM ZEHİRLENDİ.:(((

bu yazı başlığı dün gece yaşadığımız olayın 2 kelimelik özeti.gece kızımın ağlamasına uyandım.geceleri normal diye önemsemedim.zaten kızımda hemen uyudu .yarım saat geçmeden tekrar ağlamaya başladı.
-anne karnım ağrıyor dedi.tuvaleti var sandım.kucağıma aldı.tir tir titriyor yavrum.ama nasıl bir titreme.ayakda duramıyor.şişini yaptık üşüyom dedi.hayırdır inş.dedim.kucağıma aldım.ben gün boyu midesini çok karıştırdığı için(ben dışardaykenöğlen  3 biber dolması bir küçük kase yoğurt,bisküvi,yarım muz,akşam yine atıştırmış ve yemekten önce yine muz,yemekte balık,soğan ,turşu,mandalina,pekmezden çay,bisküvi,elma-abartmış biliyorum vermeyince kızıyo,ağlıyo)kabız oldu heralde dedim.ama titremesi beni korkuttu .babasına seslendim.
babamız askerde revirci olduğundan ve başına aynı olay geldiğinden görünce hemen zehirlenmiş bu dedi.hemen doktora gidiyoruz.
önce babaannemize uğradık.(1.katta)orda kustu.biraz rahatladı.battaniyeye sarıp arabaya bindik.saat gecenin 3.30 ydu.doktor baktı.ateşi 38.8 ateş düşürücü iğne yapın serum takın dedi.hastanede de bir kez kustu.
ama gel gelelim serum takmaya kızımın kolunda damar bulamadılar.her kolu 2 kere deldi hemşire.için dayanamdı artık bırak dedim.şartmı bu serum.damarın içinde iğneyi oynatıyor birde.sanki kızıma giren iğneler aynı anda bana girdi.okadar kötü olduk.babası zaten dayanamdı dışarı çıktı.kızım hemşireye bakıp aynen şunu dedi
-bu hiç komik değil.(yavrum canının acıdığını böyle ifaade etti.)
en sonunda önce ateşi düşürelim belki rahatlar dedi hemşire.bir taraftan sen ne yedin diye sordu hemşire kızımda-dolma yedim dedi.tabi dolma değilde kızımı zehirleyen balık ve çok karıştırması  oldu sanırım.(balığı yeni almıştım)
ateş düşürücü iğne yaptı.sonra soğuk uygulama için gözlem odasına geçtik.artık saat 5 e geliyordu.gidip doktorla konuşalım ateşi düştüyse eve gidelim dedik.ölçtük ateşi 36 olmuş.baktılar damarda çıkmıyo.bende çocuğu yormanın anlamı yok dedim.sabah kötü olursa çocuk doktoruna götürün deyip .gitmemize izin verdiler.hastaneden gelirken kızım bak doktor ne dedi.çok yemek yok.az yicez dedim.tamam çok yemicez az yicez dedi.

eve geldik.babaannesine anlattık.hanım ders almamaış heralde.biz artık az ye deyince
-ama yemek güzel demezmi.gülermisin ağlarmısın.
çok şükür şimdi iyi ama karın ağrısı devam ediyor kustuğundan sanırım.Rabbime şükür böyle gelmiş geçmiş olsun.ama bu yemek işini nasıl yapcaz.onuda sizinle ayrıca paylaşırım.
uzun oldu ama dün gece bana daha uzun geldi.

19 Ekim 2010 Salı

sevgili eşimden hediye:))))



canım eşim sağolsun.beni hediyesiz bırakmaz.daha önce hediye aldığı saati kaybetmiştim.(inş.biryerden çıkar)ve şöyle hoş bir saat istiyordum.bu saati görünce çok beğenmiştim.tamamı taşlı kordon.saatin çevreside taşlarla çevrili.çok süslü bir saat ama .hem taki hem saat.eşimde sağolsun aldı.siz ne dersiniz

16 Ekim 2010 Cumartesi

2.bebek için en iyi zaman ?????????


garip bir başlık oldu.kızım 14 şuabat doğumlu2.5 yaşında..2.bebek sahibi olmayı istiyorum.kimi kızın okula bşlasın diyor.kimisi en fazla 3 yaş arası olsun diyor.akıl veren çok da en doğru akıl hangisi acaba.hadi sizlerde akıl verin.

2 çocuk arası kaç yaş olmalı.tücrübeliler ve bilgi sahibi olanlar değerli fikirlerini ihtiyacım var.

evet sizce??????????????????????

15 Ekim 2010 Cuma

30 yaşında bir hanımın 24 saati



blogumun linkinde olduğu gibi 30 yaşında bir hanımın bir günü nasıl geçer diye merak edenlere (banane diyenler siz susun)anlatayım.belki yüküm hafifler.

sabah 6.15 kalkar namazımı kılar ve eşimi kaldırırım.(tel.alarmını anında kapatarak)malum kız uyuyor.eşimi yardımcı olur.hazırlar ve işe gönderirim.eğer kızım babasının gidişine uyanmadıysa şanslıyım.hemen yatarım.zaten eşim 7 de evden çıkıyor.yatsamda bir saat yatarım.kızımın anneeeeeeeeeeeeeeee
sesiyle deli gibi fırlar ona geldim kızım diyerek karşılık veririm.sonra anne kız uyku mahmurluğuyla oynar şakalaşır.iş giyinmeye gelir.maraton o an başlar.

kızım giyinmemek için kaçar durur.ben kızarak zorla giydiririm.ardından.
-anne çişim var.hadi tuvalete.el yüz yıkanır.adından anne yemek yicem anne muz yicem diye sıralamaya başlar.sonra köpeğimiz  leonu beslerim.altını yıkarım.(bahçede)
yemek tuvalet ve ev işleri arasında dolanır dururum.arada sevgili bloguma bakar yorumları onaylar vakit bulursam cevaplarım.yada sonraya bırakırım.annemlere inerim günde 4-5 kere.bacakarım kopacaka bir gün.bugün artı iş 2 makine çamaşır astım(7 kiloluk makine)düşünün çıkan çamaşırı.akşam eşim gelmeden yemeği hazırlarım.sonra mutfak kölesi olurum.meyvesi kahvesi filan derken .bir bakmışım yatma saati gelmiş kızı uyuturum.sonra hop uykuya.bazen akşam bu kadar kolay geçmez iş olur misafir olur.çalışan kadınlara Allah yardım etsin.

hele bu aralar gözün aydına gelenler va.işlerim yarım kalıyor.şimdi ütü yapacağım.ama hem dinleneyim dedim.hem sizlerele paylaşırsam rahatlarım dedim.
ve şuanda annemin evinde misafir var.aşağı giyinip inmem lazım..çok şükür allahıma sağlıklı olayımda iş yapayım.kendimede vakit ayırmak istiyorum.ben ne zaman dinleneceğim.neyse ben kaldığım yerden devam edeyim.gene gelirim .şimdilik uğurböceğinden herkese selam

13 Ekim 2010 Çarşamba

bayram kartı almayı sever misiniz?

artık mektup ve kart dönemi kapanı.mesajlar ve mailler var artık.görüntülü görüşme de başladı.bayram kartları unutuldu gitti işte bir bloger arkadaşımız bu unutulan bayram kartlarını yeniden hatırlatmak istemiş.bu güzel etkinliğe bende varım derseniz.burdan etkinliğe katılabilirsini.

12 Ekim 2010 Salı

kızımın 2.aşkı ????


kızımın ilk aşkını okuyanlar bilir.bilmeyenler burdan öğrensin .şimdide turşu aşkı başladı.ard arda 3-4 tane yiyor.yengesi hafif acı koymuş.o yüzden turşuyuda acı diye istiyor.yemek hazırlarken yemeğe başlıyor.turşuyuda kendimiz yapıyoruz.

turşu yemesi iyiy mi kötümü bilemedim.şimdilik ses çıkarmıyorum.e bende severim turşuyu.işin tuhaf kısmı limon gibi ekşi şeyleri yemez.ama gel turşu git turşu.eeeeee afiyet olsun.ne diyeyim.

9 Ekim 2010 Cumartesi

yeni arabamız:)))))

2001 model 1.4 RTA clio .inş.hayırlı günlerde kullanırız.ve eşim bana süpriz yapıp arabayı üstüme aldı.inş.bende onun gibi rahat sürebilirim.

8 Ekim 2010 Cuma

eşimle araba bakıyoruz

evet dükkan işi tarihin 2.bebek sonrası yapılacaklarına eklendi.e o zaman eşimin araba alması kaldı.benimde sürebileceğim vurursam içimizin gitmeyeceği orta karar birşey bakıyoruz.tercihli olarak clio arıyoruz.hem park sorunu yokdiğer arabamızla park edecek yer bulmak zor..hem benim ehliyet aldığım araba olduğu için daha tanıdık.

bakalım eşim bugün biriyle görüşcek.belki akşama yeni arabamızla gelir.diğerine burdan bakabilirsiniz.(eşimin arabası)
yarın güzel haberlerle görüşmek üzere

7 Ekim 2010 Perşembe

o açıyo ben örtüyorum bu kış nasıl geçer bilmiyorum.

canım kızım uyurken örtünmeyi sevmiyor.ben üstünü örtüyorum gece kontrol ediyorum.annnnaaaagene açmış üstünü hatta diyor-ben örtü sevmiyom. diye.

geçen gün uyusun diye yanına uzandım.e havalar serin üstünü örtüm kendimide.kalktı örtüyü ayak ucunda topladı.bende kızdım.-

-yaavrum bak hava soğuk hasta olursun dedim.bizim hanım ne dese beğenirsiniz.

-burası benim yatağım.ben örtünmicem sen git kendi yatağında yat.tamam mı

bende kızıp yataktan kalktım.odama gittim .e ne oldu 5 dk.sonra ağlamaya başladı.yanına gidip tekrar uyuttum.
..üstünü açacak diye tedirgin yatıyorum.ama bir önlem aldım.2 kat pijama giydiriyorum.bakalım soğuk günlerde neler yaşıcaz.

bu kış sobalı evimizde zor olacak sanırım.(malesef buralara doğal gaz daha döşenmedi..kat kaloriferide bazı özel aile sorunlarından dolayı olmuyor.)sobalı odada yatıracağım.en zararsız çözüm bu sanırım.sizce ?????

5 Ekim 2010 Salı

ve sonunda bu da oldu.

evet dell marka diz üstüm büyüdü kocaman oldu.büyüklerine pek özenirdi.ve şimdi o artık bir masa üstü.
evet laptopumun pili sizlere ömür.giden ömür gelirmi bilmiyorum ama artık kordana bağlı çalışacak.e buna şükür.eşim bu durumdan rahatsız olmadı.çünkü kendisinin mini laptopu var.

genede Allahtan ümit kesilmez düşüncesindeyim.laptopumu okuyun üfleyin belki hayata tutunur.

4 Ekim 2010 Pazartesi

kolay kurabiye





                                 (bu arada fotoğraf makinamın tarihinide ayarlamamışım yeni farkettim.)


dün akşam işlerimin arasında kızıma kurabiye yaptım.babaannemizin tarifi bu.acizane ilk tarifimi vereyim.
malzemeler
1 ölçü(ne kullanırsanız,bardak kase vb.)yoğurt
1 ölçü sıvı yağ
1 ölçü şeker
1 yumurta (sarısından az ayırıp üstüne sürülüyor.)
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un.
yapımı: un hariç tüm malzemeyi derin kapta karıştırın.en son unu yavaş yavaş koyun.kulak memesi yumuşaklığında olunca elinizle yuvarlayın.üstüne yumurta sürüp şeker serpiştirin.fırınızı 10 dk.ön ısıtma yapın.
180 derece fırında 25 dk.pişirin.
ben son olarakpiştikten sonra  pudra şekeride serptim.afiyet olsun.

3 Ekim 2010 Pazar

dükkan açsam mı açmasam mı ne dersiniz

herkese günaydın.işlerimden blogu ve sizleri boşladım.inş.yavaş yavaş düzen girecek.sizlerle bir konuyu paylaşmak istedim.
ben tıbbı ve aromatik bitkiler teknikeriyim.diplomalı attar da diyebiliriz.iş imkanı güzel ama eşim hiç bir yerde çalışmamı istemiyor.sadece kendi dükanımızı açarsak çalışabilirim..geçen istersen sana dükkan açalım dedi.

ama dükkan açmak benim üzerime bir yük gibi geliyor.çok şükür eşimin maşıyla yaşıyoruz.evimiz kira değil.2. bebeği düşünüyoruz.bir dükkan sorumluluğu zor olur gibi geldi sizce
.bu arada bulunuğumuz yerde 3 yerde dükkan var.yeni açarsak iş yapar ama ben karar veremiyorum.

değerli fikirlerinizle bana yardımcı olursanız sevinirim.

1 Ekim 2010 Cuma

aşkın kanıtı=her yemeği yemek!!!!!!!!!!!!

dün akşam yemeğinde sölemesi ayıptır kabak yaptım.kabakları dilim dilim doğrayıp üstüne biber domates havuç sarımsak ve domates ekledim üstüne yağ.önce kendi suyuyla pişti gerektikçe su ekledim.en son pişmesine yakın tuz.ekledim!!!!!!!!!

sonra çorba yaptım.salata yaptım.çorba çok ekşi geldi bana heralde salçadan dedim .sonra salataya tuz eklemek için dolaptan tuz kavanozunu elime aldım aaaaaaaaaaaaaa olmaz dedim.

yemeğin tadına baktım oda hafif ekşi çorba hepden ekşi sebep

geçen akşam turşu yaptım.limon tuzunu aynı tuz kabından olan kavanoza koymuştum.ve yemeğe ve çorbaya bu tuz diye limon tuzu koymuşum.eşim çorbadan bir kaşık aldı yok içemedi.çorba suluya ekşisidaha belli olmuş.
yemek daha iyiydi.ve eşim az kızdı dikkat et diye.ama yemeği yedi.ve sabah o limon tuzunu kaldır.bir aha ekşi yemek istemiyorum dedi.