29 Eylül 2010 Çarşamba

hediyelerim geldi:))

dün katıldığım bir çekilişten kazandığım hediyem geldi.hediye paketi yaplış arkadaşımız ve bir kart yazmış.teşekkürler posh butik.

28 Eylül 2010 Salı

VE SABREDEN DERVİŞ MURADINA ERERMİŞ.


SEVGİLİ EŞİMİN BANA HEDİYESİ.ÇANTA MERAKIMI HEPİNİZ BİLİYORSUNUZ.NASIL BEĞENDİNİZMİ.DİĞER ALDIĞI ÇANTAYI SONRA EKLİCEM.ŞİMDİ IŞARI ÇIKIYORUZ.
SEVGİLER

27 Eylül 2010 Pazartesi

eriyorum sanki

kızımın kilosunu merak ettik.tarttık.ardından bende tartıldım.aaaaaa oda ne bayramda 50 kiloydum.şimdi olmuşum 48 kilo .zaten pantolonlar bol gelmeye başlamıştı.yemeke yiyorum ama koşturmaktan 48 kiloyadüşmüşüm.

geçen komşu teyze geldi gözün aydına.üzerimde kot pantolon ve tşört vardı.teyzenin elini öptüm.beni şöyle bir süzdü.sonra gözlüklerini çıkardı baktı.bir taktı bir çıkardı.sonra da şöyle dedi.
-gözlüktenmi dedim ama yok sen çok zayıflamışsın dedi.

annemde bana zayıf dediklerinde üzülüor.(gelinin rahatı yok gibi algılanır diye)bende güldüm.ben böyle olmayı seviyorum dedim.

gerçi umarım daha zayıflamam.çok zayıfda çirkin olurum.

neyse ben yoğunluğumda boğulmaya devam ediyorum.herkese kocaman selamlar

25 Eylül 2010 Cumartesi

yoğunluktan boğulcam.

bu aralar çok yoğunum.resmen yetişemiyorum.katılmayı bekliyen kampanylar var .yorum yazmak istediğim bloglar ,paylaşmak istediğim duygular ,hepsi birikti.blogumu yazısız bırakmazdım ama yetişemiyorum.evimi ve hayatımı düzene sokayım tekrar uğurböceğiniz yanınıza olacak.herkese selam.

ikea dan aldıklarım

bu aralar beyaza taktım.çok hoşuma gidiyor.sizce nasıllar

23 Eylül 2010 Perşembe

salon süslerim

izmir kemer altından aldım.perdelerime ve avizeme uysun istedim.nasıl beğendinizmi

not:örtü öylesine foto çekeceğim için koyum.basit durduyor olabilir..idare edin. sıra örtü almakta zaten.

22 Eylül 2010 Çarşamba

hiç keyfim yokkkkkkkkkkkkkkk

canım sıkkın ve hiç keyfim yok.üzerimde kara bulutlar dolaşıyor.nazar değdiğine inanıyorum.ah eşimin sevgisi olmasa.
ve herkese küçük bir hayat dersi

kınadığın şey başına gelmeden ölmezmişsin.

ben bunu yine acı bir şekilde öğrendim.

izmir notları sabaha
şimdilik by.

19 Eylül 2010 Pazar

eşimle pazartesi izmire gidiyoruz.

eşimin işi için izmire gitmesi gerekiyordu.e beraber gezelim bari dedik.pazartesi izmire gidiyoruz. e biraz ikea biraz kemeraltı gezeriz artık.ayrıntıları anlatırım.inş.gittiğimize değer.kendime çanta ve ayakkabı almak istiyorum.

evin eksiklerinide tamamlarım.benden bu kadar arkadaşlar.herkese bende selam

16 Eylül 2010 Perşembe

ve eşim geldiiiiiiiiiiiiiiiiiii

çok şükür eşim sağ sağlim geldi darıısı diğer asker yolu gözleyenlere.bu akşam ablamlarda geliyor.blogu epey boşlicam galiba.herkesi selam

15 Eylül 2010 Çarşamba

eşimi karşılarken ne giysem sorunu

evet eşimi karşılamaya gideceğiz inş.yarın ve 1 hhaftadır ne giysem diye düşündüm karar veremedim.sizler bana yardımcı olurmusunuz.

kaç aydan sonra ilk kez görecek.rahat birşeyler mi ,hafif şık bir kıyafetmi kot mu

e tabiki açık renkmi koyu renk mi ayyyyyyyyyyyy

kara veremedim.sanki ilk kez buluşcaz çok heyecan yapıyorum.

hadi değerli fikirlerinizi bekliyorum.

şafak doğan gün

13 Eylül 2010 Pazartesi

bizim tatil işi yattı :((

çoğunuz biliyorsunuz eşim gelince tatil yapacağız demiştim.ablam bu gün aradı ve biz size geleceğiz dedi.eşime hoşgeldin demek ve bizi görmek için..e ablamlar buraya gelince benim memleket işim yattı.

belki onlar gittikten sonra yakın bir yerleree gezmeye gideriz.zaten benimde bir yanım eşimi asker dönüşü uzun yola çıkarmayı istemiyordu.ne yapalım.ama günü birlik tatil yaparız ancak.neyse son gelişme bu.

birde eşim askeriyede hepatit tesi yaptırmış  temiz çıkmış.

şimdilik esenle kalın yine uğrarım.

şafak 2 gittiiiiiiiiiiiiiiii

evet bir güne daha bay bay diyorum.kusura bakmayın o kadar işim var ki yorumlara geç dönüyorum.bloglarınızı ziyaret edemiyorum.ama mazur gördüğünüze eminim.işler yetişmiyor.

herkese benden selam olsun.

12 Eylül 2010 Pazar

yeni çantalarım

nasıl beğendinizmi.pazarda dolaşırken çantam küçük geldi.baktım çantacı kaç para dedim 5tl dedi.hemen 2 kaptım.fiyatına göre çok güzeller sedef rengi parlak.diğeri deri görünümlü siyah.

şafak 3 gün az heyecan çok

herkese selam bayram ve iş yoğunluğundan biraz blogumu ihmal ediyorum .e idare edin artık.

şafak 3 geri sayım oleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

11 Eylül 2010 Cumartesi

10 Eylül 2010 Cuma

şafak 5 şok şükür

herkes nasıl,bayram nasıl geçiyor.
bizim günler azalıyor.işler sıkışıyor.eşimin eşyalarını hazırlayacağım.vs.genede uğrarım mutlaka.
herkese güzel günler.

8 Eylül 2010 Çarşamba

HERKESE HAYIRLI BAYRAMLAR

                                           UĞURBÖCEĞİNDEN KOCAMAN SEVGİLER

TÜM BLOG ARKAŞLARIMIZIN RAMAZAN BAYRAMLARINI KUTLARIM.

HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.AĞIZ TADIYLA GEÇEN BİR BAYRAM DİLEĞİYLE

ŞAFAK7

SİBELİNHOBİ DÜNYASINDAN KAZANDIĞIM HEDİYEM GELDŞ

SİBEL ARKADAŞIMIZIN KAMPANYASINDAN KAZANDIĞIM HEDİYEM GELDİ.TEŞEKKÜRLER

GÜLİNİN PENCERESİNDEN KAZANDIĞIM PARFÜMÜM GELDİ

BUGÜN HEDİYE YAĞIYOR .

GÜLİNİN PENCERESİNDEN KAZANDIĞIM PARFÜMÜM GELDİ.TEŞEKKÜRLER

TUBACIM HEDİYEMİ ALDIM

ARKADAŞLAR TUBA ARKADAŞIMIZ BONCUKLARINI VERMEK İSTEMİŞTİ.BENDE TALİP OLANLAR OLANLAR ARASINDAYDIM.KARGOM GELDİ.

RESİM ÇEKİP KOYAMIYORUM KOMŞUMA MAKİNESİNİ VERDİM.AMA BURDA BULAMAYACAĞIM BONCUKLAR BUNLAR.TUBA ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

cennette bir meleğimiz var


sadece yazılanlardan tanıdık bir küçük yürekti nehir

mücadele etti hayata tutunmak için

ama pamuk kalbi ve bedeni yoruldu

dinlenmek için cennette

bir melek oldu NEHİR

7 Eylül 2010 Salı

balerin bebeğimiz geldi

geçen hediye çekilişinden kazandığım balerin bebeğimiz geldi.teşekkürler evimin neşesi
http://evinnesesiveamigurumi.blogspot.com/

BUGÜN TEMİZLİKCİ ROLUNE BÜRÜNÜYORUM

ARKADAŞLAR BUGÜN İŞ GÜNÜ.BAYRAM TEMİZLİĞİNE GİRİŞCEM HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER.
SEVGİLER

GERİ SAYIM BAŞLASIN ŞAFAK 8

EVET SEVGİLİ EŞİMİN GELMESİNE 8 GÜN KALDI.ALLAHIN İZNİYLE BİR BİR GÜNLER GİDİYOR.BURDAN HERGÜN KÜÇÜK BİR POSTLA GERİ SAYIM YAPACAĞIM.

                                                                       ŞAFAK 8

6 Eylül 2010 Pazartesi

ESRA ABLAMIN GÖNÜL ÇEKİLİŞİNDEN KAZANDIĞIM HEDİYELER



BLOG ALEMİNİ SEVİYORUM.YENİ DOSTLUKLAR EDİNDİM.
BUNLARDAN BİRİDE ESRA ABLACIM.GERÇEKTEN KENDİSİNİ TANIDIĞIMA ÇOK SEVİNDİM.

GEÇEN GÜN MSN GÖRÜŞÜRKEN ARAMIZDA GEÇEN DİYOLOGDAN SONRA(İFTAR HAZIRLIĞINA GİRECEĞİM. UZUN UZUN YAZAMIYORUM)BANA HEDİYE GÖNDERMEK İSTEDİ.VE HEDİYEM ERTESİ GÜN ELİME GEÇTİ.KIZIMIDA UNUTMAMIŞ SAĞOLSUN.

ÇOK MUTLU OLDUM.AMA HEDİYELERDEN DAHA ÇOK BENİ BAŞKA BİR ŞEHİRDEN DÜŞÜNEN YENİ BİR DOST EDİNMEKTİ.

YÜREĞİNE SAĞLIK ESRA ABLACIM.
TEKRAR TEŞEKKÜRLER

5 Eylül 2010 Pazar

1000 aydan hayırlı gecemiz hepimize hayırlar getirsin



arkadaşlar bu gece 1000  aydan hayırlı bir gece hepimize hayırlar getirsin.ülkemize milletimize hayırlı ve güzel yarınla getirsin.

yüreğinden geçirip isteyen herkesin dilekleri kabul olsun.

bu gece kendimi çok zengin hissettim


herkesin bir isteğidir zengin olmak.parasının hesabını yapmadan harcamak.bende geleceğimi düşünmeden alış veriş yapmayı çok  istemişimdir.(huyum gereği düşünmeden alış veriş yapamam)

ama çok param olmasada lv çantam olmasada ben bu gece kendimi çok zengin hissettim.

sabah eşimden bir isteğim olmuştu.ama yanında başka biri daha olduğundan bu isteğimi yerine getirememişti.
ama  içimden ben eşimi tanıyorsam akşam geçte olsa beni arar dedim.yaklaşık 1 saat oldu aradı.
-ne yapıyordun dedi
-hiç dedim senin aramanı bekliyordum dedim.
-bende arayayım ,mutlu olsun diye düşündüm dedi.duymak isteğim sözleri söyledi.
-allah razı olsun dedim.beni çok mutlu ettin.rabbimde seni mutlu etsin dedim.

şimdi ben zengin değilde neyim.şuan benden daha zengin varmıdır.mutluluk zenginiyim.(maşallah deyin)

ağzım kulaklarıma varıyor resmen.anneme bakıyor yüzüme ne oldu der gibisine.ben uçtum tabi.kimseyi görmüyorum.ayaklarım yere inince tekrar geleceğim.hadi herkese iyi geceler.
yazımı sabah gören arkadaşlarada şimdiden günaydın.

4 Eylül 2010 Cumartesi

ŞAFAK 12



EVET GERİ SAYIMI BURDAN SİZLERLE YAPACAĞIZ.EŞİMİN HAYATIMIN UĞURUNUN GELMESİNE 12 GÜN KALDI.SABAH KONUŞTUK.HEYECAN ARTIYOR.30DA  HAYAT YENİDEN BAŞLAR DEMİŞTİM YA.ŞİMDİ EVLİLİĞİMİZDE YENİDEN TAZELENECEK İNŞ.

UĞURUM ,HAYATIM,ÖMRÜM, AZ KALDI BİR RÜYAYMIŞ DİYECEĞİZ.

3 Eylül 2010 Cuma

KUMANDA PANELİNDE TEMİZLİK VAR



ben blogları kumanda panelinden takip ederim.blogumu ilk açtığım günden beri denk geldiğim yazısı yorumu hoşuma giden blogların izleyicisi oldum.sonra çekilişler için katıldığım bloglar var.izlemeye almışım.e direk olarak kumanda panelinde çıkıyor bunlar.
bir çok blogu severek takip ediyorum.kimisini takip ederken ayrı bir psikolojiye giriyorum.kendime çok yakın hissediyorum.bazılarına o kadar işimin arasında yorum bırakmaya çalışıyorum.

kimi blogları hiç kafam almıyo.belki tuhaf olacak.bazı merakla takip ettiğim blog arkadaşı(yorumlarımdan beni tanıdığı halde) benim bloguma hiç uğramamış.

kimi bloglarda tuhaf sanki herkes gülsün diye sürekli komik şeyleri yazıyor.ve bana samimiyetten uzak geliyor.

kimileri bloger olmuş kendini artis sanıyor.burnu kaf dağında.

kimisi çok samimi yüreğimi yakıyor.

bu liste uzayıp gidiyor.ve bir baktım sevdiğim sevmediğim bir sürü blog takip ediyorum.kumanda paneli artık boğuluyor.sevdiğim blogların yazılarını boş içerikli bloglar yüzünden gözden kaçırır olmuşum.

ve akşam yine boş içerikli bir blogun gereksiz yazıları çıktı karşıma neden izlemeye almışım diye baktım hediye çekilişi varmış blogun .süresine baktım.doğmaz ayın kırmızı perşembesi

e dedim ben hergün senin gereksiz yazılarını görmek zorundamıyım dedim.izlemeden sildim bu blogu.hediyeside onun olsun.
sevdiğim blog arkadaşlarımın takip edemez oldum.bana ve bloguma gerçekten değer veren arkadaşlara haksızlık bu .

tuhafın tuhafı bir konu oldu.beni çözen anlamıştır huyumu. aklımdan geçeni yazmayı severim.dün akşam kelimesi kelimesine bunları düşündüm ve yazdım.onaylayan onaylamayan herkese okuma zahmeti verdiğim için teşekkürler.

1 Eylül 2010 Çarşamba

anaya neden küfredilir

bugün çarşıya gittim.bankada işlerim vardı.hallettim biraz gezdim.çok uzatmayacağım konuya geleceğim.çarşı boyunca kulağıma gelen küfürlerden bahsedeceğim.

duyduğum küfürler hep anaya edilen küfürler.herkes demek istediğim  şeyleri anlamıştır.yazmaya gerek duymuyorum.

bizim insanımız ne kaar tuhaf bir cinstir çözemedim.başkası anasına küfretse bıçak bile çekecek adamlar,gençler birbaşasının anasına çok rahat küfediyor.

ya neden babalı bir küfür yok.hep anaya bacıya göndermeler yapılıyor.

bazen diyorum bende yeni bir akım başlatacağım.

babasına ile başlayan küfürler türeteceğim.

kafam çok bozuluyor.ana bacı kutsaldır.neden küfüre kullanılıyor.aklım almıyor.sadece cahil insanalr mı yapıyor bunu yoksa bana cahiller mi denk geliyor.düzeltelim artık bir şeyleri.

herkese hayırlı geceler

kızım senin baban benim neyim oluyor.

maşallahla başlayayım kızımdan bahsederken.nazar değmesin.bir alem kendileri.dün akşamdan beri henüz kakasını yapmadı..biliyorum bıktınız bu 2 heceden.asıl anlatcam kızımın lafları.

dün akşam sadece bulgur pilavı yedi yemekte.hemde yarım porsiyon.akşam yatmadan da Allah ne verdiyse sıralamayım götürdü.eeeee dede iştahlı torun dururmu.birlikte yediler.neyse yarasın efendim.

bugün sabah kalvaltısında bile
-anne pilav yicem.
-kızım öğlen yersin dedim.ikna ettim.sabah çorba işti.(bağırsakları yumuşasın istedim.)

öğlen
-anne pilav yicem lüfen bicik.boyun bükük vaziyette.e mecbur verdik.ayranla yarıma yakın porsiyon yedi.

arada kavun,ekmek atıştırdı.
babannesi acıktı kızım bu dedi.birşeyler yedir.bence toktu.çünkü açıksa kızım çekinmez .
-anne kalk bana mama getir derdi.

e babannemiz öyle diyince sordum kızım ne istersin çok farklı bir şey demedi
-anne pilav yicem.küçük bir kase yedi yine.

ve akşam yemeğinden de yedi.ben artık dört gözle bekliyorum.bu kadar yedi mutlaka geri teper diye.yok kızım et tutacak sanırım kakasını yapmadı.en son yine yatmadan tuvalete oturttum.çişini yaptı.
-e mamalar çıkın kızımdan artık yeni mamalara yer açılsın dedim.kızımda
göbeğini elleyip
-e hadi çıkın benden çıkın.mamalar gelecek dedi.

ggggülmekten kırıldık.

kızımı kucağıma aldım sevdim.
-anne babam gelcek dedi.bende öylesine
-kızım senin baban benim neyim oluyor diye sordum .ve hiç aklıma gelmeyecek cevap
-benim babam senin aşkın oluyor.dedi.
(telefonda aşkım diye konuşuyorum.sanırım ordan aklında kaldı.)
Allahım koruyup saklasın.